گروه : عمومی » فرهنگی و هنری
ساعت : ۱:۲۸
شناسه : 3085
تاریخ : ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
“فوق سری “سریال نوروزی شبکه یک با بازیگرانی جدید

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «فوق سری» گفت: تصویربرداری این سریال در حال حاضر در شهرک سینمایی پی‌گیری می‌شود و بازیگران جدیدی به سریال اضافه شده‌اند.  به گزارش “کانون سبحان“؛ «محمود رضوی»با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: عوامل تولید این سریال هم اکنون در شهرک سینمایی دفاع مقدس […]

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «فوق سری» گفت: تصویربرداری این سریال در حال حاضر در شهرک سینمایی پی‌گیری می‌شود و بازیگران جدیدی به سریال اضافه شده‌اند.

 به گزارش کانون سبحان“؛ «محمود رضوی»با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: عوامل تولید این سریال هم اکنون در شهرک سینمایی دفاع مقدس و در حال فیلمبرداری لوکیشن زندان با بازی حبیب دهقان نسب و مهدی فخیم زاده هستند.

 

وی ادامه داد: با پایان کار در شهرک سینمایی، مهم‌ترین بخش‌های این مجموعه تلویزیونی که تصویربرداری صحنه‌های اکشن و تعقیب و گریز خیابانی است، شروع خواهد شد.

 

او با اشاره به اینکه فیلمبرداری 50 دقیقه از سریال فوق سری باقی مانده است، تصریح کرد: 15 درصد(50 دقیقه) باقی مانده سریال جزو مراحل سخت و دشوار خارجی مجموعه است که شامل صحنه‌های پر لوکیشین و تعقیب و گریز به همراه درگیری است.

 

محمود رضوی همچنین از اضافه شدن چند بازیگر به سریال فوق سری خبر داد و عنوان داشت: محمد صادقی، امیر محمد زند و مهدی میامی از بازیگرانی جدیدی هستند که به پروژه اضافه شدند. کار صداگذاری و تدوین به روز و بطور همزمان در حال انجام است.

 

این تهیه کننده با بیان اینکه سعید ذهنی در حال ساخت موسیقی سریال فوق است، افزود: هنوز برای تیتراژ ابتدایی یا انتهایی خواننده‌ای پیش بینی نشده است.

 

انتهای پیام/