گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۸:۰۷
شناسه : 31035
تاریخ : ۰۵ تیر ۱۳۹۵
سعید جوان 23 کوهدشتی ،حین خاموش کردن آتش تنگ قلعه دچار سوختگی شدید شد+تصاویر سعید جوان 23 کوهدشتی ،حین خاموش کردن آتش تنگ قلعه دچار سوختگی شدید شد+تصاویر

روز پنج شنبه مورخ ۳ تیرماه در اوج گرمای تابستان در منطقه باغزال کوهدشت آتش سوزی مهیبی شروع و تا روستای تنگ قلعه کوهدشت توسعه می یابد.

به گزارش «کانون سبحان»؛، روز پنج شنبه مورخ ۳ تیرماه در اوج گرمای تابستان در منطقه باغزال کوهدشت آتش سوزی مهیبی شروع و تا روستای تنگ قلعه کوهدشت توسعه می یابد.

اگرچه با همت نیروهای امدادگر و نیروهای خودجوش مردمی آتش مهار می شود اما در این میان جوانی ۲۳ ساله بنام سعید میرزایی فرزند حسنمراد از خود ایثار و خودگذشتگی نشان داده و برای خاموش نمودن آتش از ناحیه ی سر و گردن و دست و پا دچار سوختگی شدیدی شده و در بیمارستان امام (ره) کوهدشت بستری می شود.

سعید که عضو خانواده ای بی بضاعت و بی سرپرست است در گفتگو با خبرنگار ما می گوید: به دلیل هزینه های بالای بیمارستان خانواده ام مجبور شدند به خاطر بی پولی و نداشتن بضاعت مالی به منزل منتقلم کنند.2016-06-25_062524 2016-06-25_062558 2016-06-25_062619

 

آیا کسی که خود را برای نجات مزارع مردم به آتش بزند سزاوار این نیست که مورد توجه و عنایت مسئولین محترم شهرستان جهت مداوا قرار بگیرد؟!

اگر این جوان و امثال او برای خاموش کردن آتش نمی رفتند آیا محیط درختان و جنگل ها بیشتر نمی سوختند و…؟!

انتظار می رود فرماندار محترم و سایر مسئولین شهرستان ضمن سرکشی و عیادت از این جوان شجاع و مسئولیت پذیر نسبت به پرداخت هزینه بیمارستان نامبرده و تسهیل روند درمان وی اقدام نمایند.

 

خبر و عکس/ علی رستمی