گروه : عمومی » لرستان » ورزشی
ساعت : ۱۲:۳۳
شناسه : 31055
تاریخ : ۰۶ تیر ۱۳۹۵
روح‌الله دل‌انگیز:نایب قهرمانی در رومانی نتیجه خوبی بود/ دیدگاه « بنا » روحیه کشتی‌گیران را بالا می‌برد. روح‌الله دل‌انگیز:نایب قهرمانی در رومانی نتیجه خوبی بود/ دیدگاه « بنا » روحیه کشتی‌گیران را بالا می‌برد.

به گزارش «کانون سبحان»؛ روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با  ایسنا، درباره کسب مقام نایب قهرمانی ایران در پیکارهای بین‌المللی رومانی اظهار کرد: هدف آقای محمد بنا از شرکت در چنین پیکارهایی میدان دادن به جوانانی است که آینده کشتی کشور هستند و نفراتی مثل خدری، بهشتی طلا، برادران گرمسیری و بقیه جوانان عملکرد خوبی در […]

روح الله دل انگیز سرمربی کشتی ایرانبه گزارش «کانون سبحان»؛ روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با  ایسنا، درباره کسب مقام نایب قهرمانی ایران در پیکارهای بین‌المللی رومانی اظهار کرد: هدف آقای محمد بنا از شرکت در چنین پیکارهایی میدان دادن به جوانانی است که آینده کشتی کشور هستند و نفراتی مثل خدری، بهشتی طلا، برادران گرمسیری و بقیه جوانان عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشتند.

وی ادامه داد: این پیکارها تجربه خوبی برای فرنگی‌کاران بود و دیدگاه آقای بنا برای این‌گونه رقابت‌ها باعث بالا رفتن روحیه و تجربه کشتی‌گیران جوان خواهد شد که در آینده کمک حال کشتی کشورمان می‌شوند.

دل‌انگیز تأکید کرد: با توجه به اینکه در وزن 66 کیلوگرم سامان عبدولی انصراف داد و در 85 کیلوگرم هم نماینده نداشتیم، به نظرم نایب قهرمانی نتیجه خوبی است.

مربی تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با بیان اینکه فدراسیون باید از این رویه آقای بنا برای میدان دادن به جوانان حمایت کند، افزود: کادر فنی در نظر دارد که کشتی‌گیران جوان با حضور در این گونه پیکارهای بین‌المللی تجربه کسب کنند و پشتوانه‌های خوبی برای کشتی فرنگی کشورمان شوند.

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در پیکارهای بین‌المللی رومانی با کسب سه نشان طلا، سه نقره و سه برنز پس از تیم میزبان در جایگاه دوم ایستاد.