گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۲:۳۴
شناسه : 31153
تاریخ : ۰۸ تیر ۱۳۹۵
علت برکناری «محمدکرم محمدی » فرماندار سابق کوهدشت از زبان خودش/استاندار لرستان به وزیر کشور گفته بود یا محمدی در استان بماند یا من!/مراسم معارفه ام در پیشوا در کمال آرامش بود. علت برکناری «محمدکرم محمدی » فرماندار سابق کوهدشت از زبان خودش/استاندار لرستان به وزیر کشور گفته بود یا محمدی در استان بماند یا من!/مراسم معارفه ام در پیشوا در کمال آرامش بود.

محمدکرم محمدی “فرماندار سابق کوهدشت” در گفت و گو با خبرنگار خرم آباد فردا: امام جمعه محترم پیشوا با انتصاب من به عنوان فرماندار مخالف نیست.

فرماندار سابق کوهدشت

محمدکرم محمدی “فرماندار سابق کوهدشت” در گفت و گو با خبرنگار خرم آباد فردا: امام جمعه محترم پیشوا با انتصاب من به عنوان فرماندار مخالف نیست.

به گزارش «کانون سبحان»؛، محمدی در خصوص علت و نحوه برکناری اش گفت: برخی شایعه کرده اند که من به دلیل برگزاری انتخاب برکنار شده ام اما این موضوع صحت ندارد چرا که انتخابات حوزه انتخابیه کوهدشت بسیار سالم برگزار شد و به تایید وزارت محترم کشور و شورای محترم نگهبان هم رسید.

وی ادامه داد: من از اقدام آقای استاندار در خصوص برکناری ام، تعجب می کنم چرا که شخص ایشان بارها از برگزاری انتخابات کوهدشت ابراز خرسندی کردند و بر سلامت برگزاری آن صحه گذاشتند.

فرماندار سابق کوهدشت افزود: بنده و استاندار لرستان هیچ اختلاف سلیقه ای با هم نداشتیم چرا که ایشان می گویند که اصلاح طلب هستند ما هم که اصلاح طلبیم پس از نظر اختلافات جناحی قضیه منتفی است، منتهی ایشان اعلام کردند که ما نمی توانیم با هم کار کنیم و در گفت و گویی که با وزیر محترم کشور داشتند گویا از ایشان خواسته بودند که یا محمدی در استان بماند یا من که در نهایت تصمیم بر این شد که بنده با فرمانداری کوهدشت خداحافظی کنم.

فرماندار جدید پیشوا در خصوص پیشینه بروز اختلاف نظر میان او و استاندار گفت: من که مشکلی با استاندار نداشتم و به وظایف قانونی خود عمل می کردم پس باید از آقای بازوند این سوال را پرسید که دلیل این تصمیم چه بوده است.

به گزارش کانون سبحان وی تصریح کرد: به عنوان یک لرستانی بسیار مشتاق بودم که در سرزمین پدری خودم فرماندار باشم چرا که من نیروی این دولت و این نظام هستم و با توجه به تشویقات استاندار در خصوص برگزاری خوب انتخابات در کوهدشت کمترین انتظارم این بود که ایشان در خصوص ارتقاء بنده اقدامات لازم را بعمل آورند که متاسفانه اینگونه نشد و ایشان نسبت به برکناری بنده اقدام کردند.

محمدی افزود: باید از استاندار لرستان سوال کنید که اگر انتخاباتی خوب برگزار شد و به تایید فرمانداری و پس از آن استانداری و در نهایت وزارت کشور و شورای محترم نگهبان رسید، آیا باید فرماندار مجری انتخابات برکنار شود؟!

فرماندار پیشوا با اشاره به انتشار برخی شایعات در خصوص مخالفت امام جمعه این شهرستان با انتصاب وی به عنوان فرماندار گفت: با استناد به مشاهدات عینی و گفت و گوی صورت گرفته و اطلاعاتی که من دارم باید بگویم که این موضوع صحت ندارد چرا که مراسم معارفه در کمال آرامش برگزار شد و پس آن خدمت امام جمعه محترم شهرستان رسیدیم که ایشان استقبال خوبی صورت دادند و نکاتی را متذکر شدند. به هر حال حرفی از مخالفت در آن جلسه مطرح نشد.

گفتنی است، محمدکرم محمدی فرماندار پیشین کوهدشت لرستان بود که توسط بازوند “استاندار” از سمت خود برکنار و صبح امروز به عنوان فرماندار شهرستان پیشوا منصوب شد.

پیشوا، یکی از شهرستانهای استان تهران است.

منبع:پایگاه خبری خرم آباد فردا