گروه : عمومی » لرستان
ساعت : ۲۳:۴۶
شناسه : 31280
تاریخ : ۱۰ تیر ۱۳۹۵
همایش ملی «جنگ نرم و پدافند غیرعامل در حوزه سلامت» در لرستان برگزار می شود. همایش ملی «جنگ نرم و پدافند غیرعامل در حوزه سلامت» در لرستان برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از برگزاری همایش ملی «جنگ نرم و پدافند غیرعامل در حوزه سلامت» دهه اول اسفندماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خرم‌آباد خبرداد.

به گزارش «کانون سبحان»؛، سید سعید شاهرخی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان از برگزاری همایش ملی «جنگ نرم و پدافند غیرعامل» در حوزه سلامت استان خبر داد و گفت: این همایش ملی با هدف ایجاد یک جریان فرهنگی و پژوهشی در سطح کشور و براساس منویات مقام معظم رهبری که دغدغه‌شان جنگ نرم است به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: تهدیدشناسی و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در حوزه فرهنگ با نگاه پدافند غیرعامل از دیگر اهداف این همایش است.
شاهرخی با بیان این‌که برگزاری این همایش یک نوع پیشگیری از هجوم و نفوذ دشمن به باورهای دینی است، تصریح کرد: همایش مذکور در سه محور سلامت اجتماعی سلامت روحی و روانی و سلامت جسمی برگزار می‌شود که هر کدام از این مقوله‌ها یک زیرموضوعاتی دارد.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان با بیان این‌که نیاز است همه دستگاه‌های متولی امر فرهنگ‌سازی و پژوهش در این همایش همکاری لازم را نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی لرستان داشته باشند، گفت: همایش ملی جنگ نرم و پدافند غیرعامل در حوزه سلامت دهه اول اسفندماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://hamayesh.pdnarm.ir مراجعه فرمائید.
 photo_2016-06-30_12-13-30