گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۱:۳۲
شناسه : 31403
تاریخ : ۱۲ تیر ۱۳۹۵
امام جمعه کوهدشت:بدون شک اسرائیل جرثومه فساد و جنایت در خاورمیانه است. امام جمعه کوهدشت:بدون شک اسرائیل جرثومه فساد و جنایت در خاورمیانه است.

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی گفت:بدون شک اسراییل غاصب جرثومه فساد و جنایت در منطقه مسلمان نشین خاورمیانه است.

تصاویر آخرین جمعه رمضان 95 کوهدشت (1)به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی در خطبه های نماز عبادی وسباسی جمعه شهرستان دلفان گفت: ببت المقدس طبق آیات وروایات مقدس است و در سه سوره قرآن از بیت المقدس با عناوین بیت المقدس، وادی المقدس ، مسجدالاقصی و این سرزمین نام برده اند.

بیت مقدس جایگاه,انبیاء الهی چون حضرت سلیمان,حضرت موسی, حضرت داوود و … است و امروز متاسفانه این مکان مقدس در چنگال صهیوتیستها اسیر وگرفتار آمده است.

بدون شک اسراییل جرثومه فساد و جنایت در خاورمیانه است با همکاری و سیاست انگلیس جنایتکار کنسولگری در فلسطین تشکیل شد و همان زمان یهودیت را برمردم تحمیل کرد و درسال ۱۹۲۰میلادی اسراییل را مطرح کردند وگروهی بنام میانه رو وساده لوح حرف های انگلیس را باور کرده وزمینهای خودرا به اسراییلیان فروختند و فلسطینیان را آواره کردند و اکنون نیز اسراییل خیلی از کشورهای منطقه مانند,ترکیه, قطر,عربستان و… تحت سلطه خوددرآورده است.

به مناسبتهای هفته پرداخت و افزود: دستور ترور مقام معظم رهبری در ششم تیرماه از دستاوردهای حقوق بشر آمریکایی است, آمریکا بااین همه جنایت نمی تواند دم از حقوق بشر بزند درحالیکه,دستش به خون خیلی از انسانهای بی گناه آلوده است.

درمورد روز شهرداری, و حقوق شهروندی هم گفت: طبق دستورات قرآن,هرجا که دین نباشد قریه است و اگر دین باشد شهر است.

شهردار یباید بامردم باشد, به درد مردم بخورد,خدمات شهری انجام دهد و باید مراقبت کند که حقوق شهروندی رعایت شود. وی در مورد مالیات هم چند تذکر داد و گفت: هم مردم مالیاتشان را پرداخت کنند و هم اداره مالیات مراعات کند و حال مردم رادرنظر بگیرد .