گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱:۵۲
شناسه : 31405
تاریخ : ۱۲ تیر ۱۳۹۵
فرماندار کوهدشت:وحدت و یکپارچگی مردم عامل این همه افتخار و پیروزی است. فرماندار کوهدشت:وحدت و یکپارچگی مردم عامل این همه افتخار و پیروزی است.

کوهدشت – فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: یک‌سوم روستاهای شهرستان کوهدشت از طریق تانکر آب‌رسانی می‌شوند.

تصاویر راهپیمایی روز قدس 95 کوهدشت لرستان (12)به گزارش«کانون سبحان»؛  نور محمد فردی بیرانوند در سخنرانی راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه هر وقت مسئولان خواسته اند و ندا داده اند مردم کوهدشت با تمام وجود در صحنه حاضر شده اند، اظهار داشت: این حضور چشم گیر باعث شده تمام توطئه های دشمن خنثی شود.

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه امام امت در همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کرد و فرمودند در این روز باید تمام مسلمانان، تنفر خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کنند.

فردی بیراوند بیان داشت: امام و مقام معظم رهبری شما مردم را خوب شناختند و شما هم خوب لبیک گفتید و امروز دنیا بداند تا زمانی که این مردم در صحنه هستند و از دستاوردهای انقلاب دفاع می کنند این انقلاب شکست ناپذیر است.

وی بیان داشت: عامل این همه افتخار و پیروزی چیزی جز وحدت و یکپارچگی مردم نیست.

فرماندار کوهدشت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همه باید دست در دست هم برای آبادانی و پیشرفت کوهدشت تلاش کنیم و این همه انرژی و ظرفیت مردم این شهرستان را در راستای توسعه منطقه به کار گیریم.

وی بیان داشت: آمار رسمی نشان می دهد که کوهدشت ۱۱۳ هزار هکتار اراضی قابل کشت دارد اما ۱۰ درصد از این اراضی آبی است.

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه این شهرستان از نظر صنعتی بسیار ضعیف است عنوان کرد: تامین آب کشاورزی از رودخانه کشکان برای کوهدشت از نان شب برای مردم واجب تر است.

فردی بیرانوند با طرح این سوال که چرا باید کوهدشت بیشترین نرخ بیکاری را دارا باشد؟ ادامه داد: این مردم با این همه ظرفیت و در صحنه بودن شایسته خدمت هستند و وظیفه ما مسئولان است که با تمام وجود در خدمت آن ها باشیم.

وی یادآورشد: ۳۷ سال از انقلاب گذشته اما هنوز یک سوم روستاهای کوهدشت با تانکر تامین آب می شوند و این درحالی است که در استان های دیگر مشکل آب، امور زیربنایی و راه ۱۵ سال پیش رفع شده است.