گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲:۳۲
شناسه : 31442
تاریخ : ۱۴ تیر ۱۳۹۵
هشدار فرماندار رومشکان به مدیران ضعیف / هر مدیری که نتواند به وظایفش عمل نماید،باید کنار برود! هشدار فرماندار رومشکان به مدیران ضعیف / هر مدیری که نتواند به وظایفش عمل نماید،باید کنار برود!

فرماندار رومشکان: مدیرانی که نتوانند به انتقادات مردم پاسخ بدهند و از عملکرد خود دفاع نمایند و نسبت به پیگیری و تحقق مطالبات بحق مردم عاجز باشند باید با مدیریت آن دستگاه خداحافظی نمایند.

فرماندار رومشکانبه گزارش «کانون سبحان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری رومشکان جلسه تمهیدات برگزاری نماز عید سعید فطر و برنامه ریزی جمع آوری زکات فطریه با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام جمیاری امام جمعه شهرستان رومشکان «فطر» را به معنی خلقت جدید عنوان نمود و افزود: روزه دار بعد از پاک شدن گناهان در ماه مبارک رمضان در روز عید فطر دوباره خلق می شود.

ایشان در ادامه مطالبی در مورد زکات فطریه بیان نمود: زکات فطره یا فطریه معادل با سه کیلوگرم قوت غالب مورد استفاده مسلمانان است که به طور معمول بر اساس مبلغ برنج یا گندم محاسبه می‌شود، بر کسی که خودش فقیر نباشد، واجب است برای خود و تمام کسانی که تحت تکفل او هستند زکات فطره را بپردازد.

در ادامه جلسه محمدی نژاد فرماندار رومشکان ضمن تأکید بر جمع آوری منظم و متمرکز فطریه ها به برگزاری هر چه باشکوه نماز عید فطر تأکید نمود.

ایشان در حاشیه این جلسه و در بخشی از سخنان خود خطاب به مسئولین دستگاههای اجرایی گفت: مدیران ادارات باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند و به مردم گزارش کار ارائه نمایند.

فرماندار به مدیران ضعیف هشدار داد: هر مدیری که نتواند به وظایفش عمل نماید و در رفع مشکلات مردم ناتوان باشد باید کنار برود. 

ایشان در ادامه به ظرفیت شبکه های اجتماعی در طرح انتقادات و انعکاس مشکلات و مطالبات مردم اشاره نمود و گفت: مسئولین باید در این فضاها به تشریح دستاوردها و عملکرد دستگاه متبوع خود و دولت بپردازند و پاسخگوی انتقادات مردم باشند. دولت با وجود تحریمها در این شهرستان خدمات خوبی به مردم ارائه داده و در این راستا کارهای عمرانی زیادی صورت گرفته است.

محمدی نژاد انتقادپذیری و پاسخگویی را از جمله ویژگیهای یک مدیر برشمرد و گفت: مدیرانی که نتوانند به انتقادات مردم پاسخ بدهند و از عملکرد خود دفاع نمایند و نسبت به پیگیری و تحقق مطالبات بحق مردم عاجز باشند باید با مدیریت آن دستگاه خداحافظی نمایند.

در ادامه جلسه تصمیماتی جهت برگزاری باشکوه نماز عید فطر و جمع آوری متمرکز زکات فطریه اتخاذ گردید و تعدادی از دستگاهها به فراخور توان خود وظایفی را به عهده گرفتند.

2016-07-03_145213

2016-07-03_145155  2016-07-03_145228