گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۹:۲۳
شناسه : 31821
تاریخ : ۲۰ تیر ۱۳۹۵
فرماندار کوهدشت: هیچ شهری به اندازه کوهدشت محروم نیست./حساسیت ها را کاهش دهیم/هر مدیری ناتوان باشد،ما قاطعانعه عمل خواهیم کرد. فرماندار کوهدشت: هیچ شهری به اندازه کوهدشت محروم نیست./حساسیت ها را کاهش دهیم/هر مدیری ناتوان باشد،ما قاطعانعه عمل خواهیم کرد.

در نشست صمیمی برخی فعالان سیاسی شهرستان کوهدشت با فرماندار این شهرستان در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید.

فردي بيرانوند فرماندار جديد کوهدشت

به گزارش «کانون سبحان»؛به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوهدشت، در نشست صمیمی برخی فعالان سیاسی شهرستان کوهدشت با فرماندار این شهرستان در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید.
فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت در جلسه ای با حضور جمعی از اصلاح طلبان شهرستان کوهدشت با بیان این مطلب گفت : در هر جایی اگرا بخواهد برنامه ریزی صورت بگیرد نیاز به آرامش است ، اگر آرامش نباشد برنامه ریزی انجام نمی گیرد و موقعی که برنامه ریزی نباشد کاری صورت نمی گیرد .
وی گفت : شما خوب می دانید که کوهدشت یک شهر سیاسی است و اگر سیاست قابل صادر کردن بود کوهدشت حتما آن را صادر می کرد ، این یک ظرفیت است و از این ظرفیت سیاسی باید در جهت توسعه شهرستان استفاده کنیم .
فرماندار گفت : هدف ما اجرای قانون در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید است ، همه باید پایبند به قانون باشیم ، در کوهدشت رنگ خاکستری وجود ندارد ، سیاه یا سفید ، یا با ما یا بر ما و این امر باعث می شود که مشکلات مردم حل نشود ، ما برای وصل کردن آمده ایم نه برای فصل کردن .
فردی بیرانوند افزود : باید از همه ظرفیت های شهرستان از جمله ، امام جمعه محترم ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فعالان سیاسی ، نخبگان و احزاب سیاسی استفاده کنیم تا مدیران شهرستان با عشق و علاقه مندی زمینه کار را فراهم نمایند .
وی افزود : من همه جای ایران کار کرده ام اما هیچ شهری به اندازه کوهدشت محروم نیست ، چه کسی باید پاسخگو باشد ؟ نرخ رشد بیکاری در شهرستان کوهدشت بیداد می کند ، مردم چه گناهی کرده اند ؟ چه کسی باید پاسخگو باشد ؟ در شهرستان مشکل آب وجود دارد ، شهرستان فاقد ترمینال است ، در بخش صنعت ضعیف هستیم ، بیکاری در شهرستان بیداد می کند ، کوهدشت دومین شهر جوان کشور است ؟ چرا باید از ۱۱۳ هزار هکتار زمین قابل کشت ۱۰ درصد آبی باشد ؟ چرا نباید از ظرفیت های فعلی بخوبی در سطح شهرستان استفاده کرد ؟ آیا این مشکلات خود به خود حل می شود یا نیاز به تعامل و هماهنگی دارد ؟
فرماندار خاطر نشان کرد : همه باید تلاش کنیم حساسیت ها را کاهش بدهیم ، در انتخابات مردم آزاد هستند و می توانند به هرکسی رأی بدهند ولی الان زمان انتخابات گذشته است و ما باید به این فکر کنیم که برای مردم چه کاری را انجام دهیم ، ما نباید به این نگاه کنیم که چه کسی به ما مراجعه می کند و نگاه سیاسی آن چیست باید به این نگاه کنیم که از ما چه می خواهدو صرفنظر از دیدگاه های سیاسی کار او را پیگیری نمائیم ، نگاه ها به شهرستان کوهدشت باید عوض شود ، همه باید در جهت خوب معرفی کردن کوهدشت تلاش کنیم .
وی تصریح کرد : زمینه برای انجام کار فراهم می شود ، طبیعی است هر مدیری ناتوان باشد ، هماهنگ نباشد نمی تواند با ما کار کند ، ما قاطعانعه عمل خواهیم کرد چرا که قانون را رعایت می کنیم ، ما هماهنگی را ایجاد می کنیم و انتظار کار داریم ، بنده و امام جمعه و نماینده محترم هماهنگ هستیم ، می خواهیم زمینه کار را فراهم کنیم ، ما باید آبی باشیم که آتش را خاموش کنیم نه آتش را شعله ور کنیم ، اگر ما آرامش به وجود نیاوریم چه کسی کار خواهد کرد ، ما داریم زمینه کار را فراهم می کنیم و امید داریم بتوانیم برای شهرستان کاری انجام بشود ، مردم شهرستان کوهدشت مردم خوب و قدرشناسی هستند ، اگرا کاری برای آنها انجام بشود قطعاً آن را از یاد نخواهند برد .
وی افزود : فرایند انتخابات کاملاً مشخص است ، پس از تایید اعتبارنامه در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم رسماً کار خود را شروع می کند و به عنوان نماینده همه مردم و بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسانی رأی داده اند یا نداده اند مشغول به فعالیت می شود ، خوشبختانه نماینده کوهدشت شخصیتی فهیم و توانمند است که مسئولیت یک کمیسیون مهم را بر عهده دارد و با سیاست های دولت تدبیر و امید همراه است و ما باید از این امر خوشحال باشیم .