گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » لرستان
ساعت : ۱۲:۲۴
شناسه : 31871
تاریخ : ۲۲ تیر ۱۳۹۵
تایید تغییر قریب الوقوع  فرماندار بروجرد/علی کورانی فر فرماندار بروجرد می شود؟! /نماینده بروجرد خطاب به وزیر کشور: لاأقل فرمانداري بومي نصب كنيد. تایید تغییر قریب الوقوع فرماندار بروجرد/علی کورانی فر فرماندار بروجرد می شود؟! /نماینده بروجرد خطاب به وزیر کشور: لاأقل فرمانداري بومي نصب كنيد.

به گزارش«کانون سبحان»؛ خبر ها حکایت از آن دارد که استاندار لرستان  قصد دارد  علی کورانی فر را به عنوان فرماندار بروجرد به وزارت کشور معرفی کند. کورانی فر اهل کوهدشت لرستان و از حلقه دوستان هوشنگ بازوند در استانداری مرکزی است. وی پیش از این معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان را […]

کوراني فر

به گزارش«کانون سبحان»؛ خبر ها حکایت از آن دارد که استاندار لرستان  قصد دارد  علی کورانی فر را به عنوان فرماندار بروجرد به وزارت کشور معرفی کند.

کورانی فر اهل کوهدشت لرستان و از حلقه دوستان هوشنگ بازوند در استانداری مرکزی است. وی پیش از این معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان را بر عهده داشت که برای شرکت در انتخابات مجلس دهم استعفاء داد اگرچه صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان احراز نشد.

شایان ذکر است این تغییر فرمانداری بروجرد با واکنش عباس گودرزی  در ارسال نامه ای به وزیر کشور و استاندار لرستان توأم بود که تصویر این نامه ها در زیر موجود است:

عباس گودرزي خطاب به وزير كشور : سهم بروجرد در مديريت استان كم و كالعدم است، لاأقل فرمانداري بومي، توانمند و متعهد نصب كنيد

photo_2016-07-12_00-27-43

“فرماندار بومی؛ مطالبه مردم بروجرد” /نامه عباس گودرزی نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان به استاندار لرستان

photo_2016-07-12_00-27-35