گروه : بین الملل » سیاسی » عمومی » یادداشت
ساعت : ۱۳:۰۶
شناسه : 32263
تاریخ : ۲۸ تیر ۱۳۹۵
فرق کودتای یک شبه و کودتای چندساله ! فرق کودتای یک شبه و کودتای چندساله !

سرویس یادداشت  و مقاله کانون سبحان/ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد صادق محمدی وفایی: در ترکیه کودتا شده است کودتاچیان درمیان مردم جایی ندارند به ظاهر در خارج از ترکیه نیز طرفداری نداشتند.به همین دلیل زود شکستند. ولی در عراق و سوریه سالهاست کودتا شده است اما کودتاچیان در خارج از سوریه و عراق سرچشمه […]

محمدی وفایی کوهدشتسرویس یادداشت  و مقاله کانون سبحان/ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد صادق محمدی وفایی:
در ترکیه کودتا شده است کودتاچیان درمیان مردم جایی ندارند به ظاهر در خارج از ترکیه نیز طرفداری نداشتند.به همین دلیل زود شکستند. ولی در عراق و سوریه سالهاست کودتا شده است اما کودتاچیان در خارج از سوریه و عراق سرچشمه دارند!آنان دستور می دهند و نقشه می کشند و پول و مهمات می دهند و لی مزدورانشان در این دو کشور سر می برند و زنده به گور می کنند و…!
جهانیان حق دارند بپرسند چرا آن کودتای چند ساله محکوم نیست و این کودتای یک شبه محکوم است ؟! چرا در ترکیه رای مردم ارزش دارد ولی در عراق و سوریه ارزش ندارد؟! چرا در ترکیه هیچ کشوری علنی از کوتاچیان حمایت نمی کند ولی در دو کشور سوریه و عراق با تمام توان و در روز روشن از کودتاچیان حمایت می شود؟!

از سویی رجوی ها که دسشان به خون هزاران هزار ایرانی و عراقی بی گناه آغشته شده است در دل فرانسه و…آزادانه و آرامانه خوش می گذرانند . سمینار می گیرند ! حمایت می شوند ، ولی حزب الله لبنان که راستانه به داعش کشی روی آورده است، از نظر غربیان تروریست به حساب می آیند!!!!!!!!!!

چرا منافقین زیر چتر حمایتی مدعیان حقوق بشر قرار دارند و چرا برای تروریست های سوریه و عراق پول و مهمات و…نازل می کنند؟!

عربستان که در انهدام برج های دوقلوی امریکا و کشته شدن هزاران نفر نقش مستقیم داشت رفیق شفیق امریکاست اما ایرانی که صادقانه در خط مستقیم مبارزه با داعشیان است ناقض حقوق بشر است! چه می کند تهدید به خروج دلارهای نفتی وهابیان عربستان از امریکا ؟!

نتیجه این سیاست های یک بام و دو هوا ، گاهی هم راه افتادن کامیون مرگ در غرب و فرانسه و … خواهد شد.