گروه : عمومی » لرستان » یادداشت
ساعت : ۱۸:۳۱
شناسه : 32270
تاریخ : ۲۸ تیر ۱۳۹۵
۱۷۰ میلیارد برای یک خانواده و… !!! ۱۷۰ میلیارد برای یک خانواده و… !!!

سرویس یادداشت  و مقاله کانون سبحان/ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد صادق محمدی وفایی: رهبرمعظم انقلاب در مورد برخورد با عاملان دریافت حقوق‌های نجومی،فرمودند: ۱٫این حقوق‌ها، برداشت‌های غیرمنصفانه و ظالمانه از بیت‌المال است ۲٫این برداشت‌ها نامشروع، گناه و خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است ۳٫دریافتهای نامشروع باید برگردانده بشود و اگر کسانی بی‌قانونی کرده‌اند مجازات […]

محمدي وفايي

سرویس یادداشت  و مقاله کانون سبحان/ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد صادق محمدی وفایی:

رهبرمعظم انقلاب در مورد برخورد با عاملان دریافت حقوق‌های نجومی،فرمودند:

۱٫این حقوق‌ها، برداشت‌های غیرمنصفانه و ظالمانه از بیت‌المال است
۲٫این برداشت‌ها نامشروع، گناه و خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است
۳٫دریافتهای نامشروع باید برگردانده بشود و اگر کسانی بی‌قانونی کرده‌اند مجازات بشوند. اگر سوءاستفاده از قانون هم شده است، باید این‌ها را از این کار‌ها برکنار بکنند.

در حالی است که جناب طیب‌نیا وزیر اقتصاد: «حساسیت مردم در ماجرای فیش‌های حقوقی را ارج نهاده و گفته اند : ابایی از عذرخواهی از مردم ندارم. وزیر صنعت فرموده اند:
وجود برخی فیش‌ها با حقوق‌های بالا در دنیا طبیعی است و نیازی به این همه سر و صدا نبود !!!!!!!!

من هم می گویم :

چه جالب رهبری با آن همه عظمت در مورد فیش های نجومی را نامشروع اعلام کردند. وزیر اقتصاد از عذرخواهی گفته اند، ولی وزیر صنعت از مرسوم و طبیعی بودن آ حقوق های نجومی سخن گفته اند!!!

جهت اطلاع خوانندگان ارجمند رئیس دیوان محاسبات نیز فرموده اند :

«حقوق های نجومی را اعلام نمی کردیم چون نمی خواستیم کام مردم تلخ شود!»

از سویی در گزارش مجلس آمده بود قصه و قضیه فیش های نجومی از ۸سال پیش آغاز شده است . آیا دیوان محاسبات هشت سال است این تخلفات را دیده است و فقط به خاطر این که کام مردم تلخ نشود سکوت کرده است؟!

رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز گفته اند :

درباره انتصاب مدیرعامل سابق بانک رفاه حتی به رئیس جمهور هم گزارش دادم/خانواده این آقا ۱۷۰ میلیارد بدهکارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!

صدو هفتاد میلیارد و یک خانواده یا یک نفر !!!!!!!!! بابک زنجانی ها به خاطر بلای تحریم روییدند این صدو هفتاد میلیاردی به کدامین بهانه به وجود آمده است؟!

چه عجب ! این همه پول زبان بسته را به یک نفر یا یک خانواده داده اند ولی جوان های مردم برای گرفتن فقط سه میلیون وام ازدواج آن همه زجر ضمانت و …می کشند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ای عالی جنابان بانکی و خزانه دار ! بنده نه فضولم و نه حسود به هرکسی هرمبلغی می دهید بدهید ولی کشاورزان را نیز دریابید .

البته اگر فیش های حقوقی باز نجومی تر شد ،پیشنهاد می کنم شما هم بعداز هشت سال دیگر ، بیش از این عذرخواهی کنید! از عذرخواهی کردن هم نترسید چرا که عذرخواهی کردن هزینه ای ندارد!