گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۹:۳۷
شناسه : 32289
تاریخ : ۲۸ تیر ۱۳۹۵
انتصاب دکتر شهرام ملکی به عنوان سرپرست مرکز آموزش عالی کوهدشت+عکس انتصاب دکتر شهرام ملکی به عنوان سرپرست مرکز آموزش عالی کوهدشت+عکس

با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و جمعی از کارکنان مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزش عالی کوهدشت برگزار شد.

به گزارش«کانون سبحان» به نقل از  روابط عمومی دانشگاه لرستان روز گذشته و در محل مرکز آموزش عالی کوهدشت با حضور دکتر فلاحی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و جمعی از همکاران دانشگاهی مراسم تکریم از دکتر فتحی و معارفه دکتر ملکی انجام شد.
دکتر شهرام ملکی دارای مدرک دکتری تخصصی دامپزشکی و عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان می باشد.
ایشان طی حکمی از سوی دکتر عزیزی رئیس دانشگاه لرستان بعنوان سرپرست مرکز آموزش عالی کوهدشت منصوب گردیدند. در حکم صادره از طرف دکتر عزیزی آمده؛ امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف مرکز آموزش عالی کوهدشت را بر پایه قوانین و سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و سیاست های دولت تدبیر و امید با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق راهبردهای سند دانشگاه اسلامی و برآوردن اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفاد نمایید.