گروه : عمومی » لرستان
ساعت : ۱۷:۵۱
شناسه : 32407
تاریخ : ۳۰ تیر ۱۳۹۵
اجرای “بیمه ایرانیان” در شهرهای کوچک /تعداد زیادی از مردم تحت حمایت بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند. اجرای “بیمه ایرانیان” در شهرهای کوچک /تعداد زیادی از مردم تحت حمایت بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش می‌شود بیمه ایرانیان در شهرهای کوچک نیز اجرایی شود.

photo_2016-07-20_06-11-08

به گزارش«کانون سبحان»؛، علی ربیعی عصر امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی شهدای دلفان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدورایم مراکز تامین اجتماعی شهرستان‌های پلدختر و دلفان که بهره‌برداری شدند ارتقا یابند تا مردم از خدمات تخصصی آنها بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بیمارستان‌هایی همچون بیمارستان تامین اجتماعی شهدای دلفان در دیگر شهرهای کوچک نیز احداث شود افزود: با احداث بیمارستان در دیگر شهرها نیازهای درمانی مردم در سطح یک و دو برآورده می‌شود.

وزیر کار، تعاون‌ و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود بیمه ایرانیان در شهرهای کوچک نیز اجرایی شود عنوان کرد: با انجام این اقدام تعداد زیادی از مردم تحت حمایت بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: مراکز تامین اجتماعی مانند مرکز دلفان در حد رفع نیازهای اولیه‌ای است که خدماتی از جمله مامایی، پزشک عمومی، آزمایشگاه و دارو را به صورت رایگان به بیمه شدگان ارائه می‌دهد.