گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان » ورزشی
ساعت : ۲۳:۲۸
شناسه : 32733
تاریخ : ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
کسب مقام قهرمانی تیراندازی با کمان و راهیابی به تیم ملی توسط ورزشکار کوهدشتی کسب مقام قهرمانی تیراندازی با کمان و راهیابی به تیم ملی توسط ورزشکار کوهدشتی

پس از پایان مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در رشته کامپوند دختران و پسران در رده سنی نوجوانان امیر محمد آدینه وند به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

کسب مقام قهرمانی تیراندازی با کمان و راهیابی به تیم ملی توسط ورزشکار کوهدشتیبه گزارش اختصاصی «کانون سبحان»؛ پس از پایان مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در رشته کامپوند دختران و پسران در رده سنی نوجوانان وجوانان، کمانداران برتر مشخص شدند.

 مسابقات آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید مدافع حرم مهدی عسگری در دو مقطع سنی جوانان و نوجوانان و دو بخش دختران و پسران با حضور 120 کمانداران از 21 استان کشور در سایت تخصصی تیراندازی با کمان مجموعه ورزشگاه آزادی تهران در رشته کامپوند نیز برگزار شد .

شایان ذکر است در این  مسابقات آقاي امير محمد آدينه وند در رشته كامپوند نوجوانان ضمن دستیابی به مقام نائب قهرماني ، به عضويت تيّم ملي نوجوانان كشور در آمد.  اين نوجوان کوهدشتی ساكن تهران و در عضويت تيّم پاس طلائي تهران مي باشد.
«کانون سبحان» برای این قهرمان کوهدشتی آزوی سربلندی و توفیق دارد.