گروه : عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۸:۱۰
شناسه : 32860
تاریخ : ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
آتش سوزی جنگل های بلوران کوهدشت/آتش هم چنان شعله ور +عکس آتش سوزی جنگل های بلوران کوهدشت/آتش هم چنان شعله ور +عکس

آتش سوزی که روز گذشته در شهرستان کوهدشت آغاز و با کمک نیروهای مردمی و سازمانی طی چند مرحله مهار شد هم اکنون دوباره شعله ور شده است. به گزارش«کانون سبحان»؛آتش سوزی در اطراف پارک بلوران، تنها پارک جنگلی  شهرستان کوهدشت همچنان  شعله ور است و مهار نشده است. این در حالی است که این […]

آتش سوزی که روز گذشته در شهرستان کوهدشت آغاز و با کمک نیروهای مردمی و سازمانی طی چند مرحله مهار شد هم اکنون دوباره شعله ور شده است.

به گزارش«کانون سبحان»؛آتش سوزی در اطراف پارک بلوران، تنها پارک جنگلی  شهرستان کوهدشت همچنان  شعله ور است و مهار نشده است.

این در حالی است که این آتش سوزی از روز گذشته آغاز که با کمک نیروهای مردمی و سازمانی طی چند مرحله مهار شده اما هم اکنون دوباره شعله ور شده است.

گفتی است طی پیام های در فضای مجازی از نیروهای مردمی درخواست کمک جهت مهار شدن این آتش شده است.

این در حالی است که اگر این آتش سریعا مهار نشود دامن  “بلوران” تنها پارک جنگلی کوهدشت را فرا می گیرد و خاکستر می شود.

صمیمی عبدولی در گفت‌وگو با  تسنیم  اظهار داشت: آتش‌سوزی جنگل‌ها شب گذشته مهار شده بود و تا ساعت 10 صبح امروز کنترل شد و دوباره پس از تحویل به دهیاری مجدد آغاز شد.

وی با بیان اینکه نیروها از پا درآمده‌اند، افزود: نیروهای مردمی، بسیج و سپاه و ادارات تابعه در حال اعزام به محل آتش‌سوزی هستند.

عبدولی با بیان اینکه تا دیشب دو هکتار از این جنگل‌ها دچار حریق شده بود، عنوان کرد: از میزان سوخته شده امروز اطلاعاتی فعلا وجود ندارد و با فعالیت نیروها آتش در حال مهار است.

انتهای پیام/

photo_2016-07-30_16-52-31