گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۳:۳۷
شناسه : 32874
تاریخ : ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
مهار شدن آتش سوزی جنگل های بلوران کوهدشت مهار شدن آتش سوزی جنگل های بلوران کوهدشت

به گزارش «کانون سبحان»؛ شیرزاد نجفی در گفت‌وگو با  تسنیم در رابطه با آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه بلوران شهرستان کوهدشت اظهار داشت: این آتش‌سوزی که شب گذشته در جنگل‌های این منطقه به وقوع پیوست، صبح امروز کنترل شد اما مجدداً ساعت 13 آتش شعله‌ور شد. وی بابیان اینکه آتش‌سوزی جنگل‌های این منطقه عصر امروز ساعت 17:30 […]

مهار آتش سوزی کوهدشت

به گزارش «کانون سبحان»؛ شیرزاد نجفی در گفت‌وگو با  تسنیم در رابطه با آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه بلوران شهرستان کوهدشت اظهار داشت: این آتش‌سوزی که شب گذشته در جنگل‌های این منطقه به وقوع پیوست، صبح امروز کنترل شد اما مجدداً ساعت 13 آتش شعله‌ور شد.

وی بابیان اینکه آتش‌سوزی جنگل‌های این منطقه عصر امروز ساعت 17:30 دقیقه به‌طور کامل مهارشده است، افزود: برای اطفا این حریق علاوه بر نیروهای منابع طبیعی شهرستان، دو اکیپ از نیروهای منابع طبیعی خرم‌آباد، نیروهای مردمی، نیروهای بسیج، نیروهای دیده‌بان و سازمان‌های مردم‌نهاد وارد عمل شدند.

مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان وسعت آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه بلوران کوهدشت را بین 15 تا 20 هکتار اعلام کرد و گفت: اکنون نیروهای منابع طبیعی برای پایش در این منطقه حضور دارند.