گروه : سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۷:۰۱
شناسه : 33088
تاریخ : ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
سردار نقدی:ایجاد صنایع تبدیلی،تولیدی کوچک روستایی، یکی از تأکیدات ویژه ی مقام معظم رهبری می باشد. سردار نقدی:ایجاد صنایع تبدیلی،تولیدی کوچک روستایی، یکی از تأکیدات ویژه ی مقام معظم رهبری می باشد.

به گزارش«کانون سبحان»؛  رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه ی ستاد اقتصاد مقاومتی با موضوع بررسی و تصویب قطب های صنایع تبدیلی که پیش از ظهر امروز در سالن کنفرانس فرمانداری کوهدشت برگزار شد؛ گفت: اساس اقتصاد مقاومتی و پیشبرد اقتصاد روی محور تولید می چرخد. سردار نقدی با بیان اینکه کارخانه های متعددی در […]

تصاویر حضور سردار نقدی در کوهدشت لرستان (21)

به گزارش«کانون سبحان»؛  رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه ی ستاد اقتصاد مقاومتی با موضوع بررسی و تصویب قطب های صنایع تبدیلی که پیش از ظهر امروز در سالن کنفرانس فرمانداری کوهدشت برگزار شد؛ گفت: اساس اقتصاد مقاومتی و پیشبرد اقتصاد روی محور تولید می چرخد.

سردار نقدی با بیان اینکه کارخانه های متعددی در کشور تعطیل شده اند؛ افزود: با شکل گیری اقتصاد مقاومتی، تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال در دسترس تولیدکنندگان قرار گرفت.

وی، ایجاد نزدیک به200 هزار شغل را از نتایج اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: ایجاد این اشتغال ها بدون تحمیل باری بر دولت صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه با طرح های اقتصاد مقاومتی بین 10 تا 40 درصد و بلکه در برخی طرح ها بیش از 40 درصد، افزایش تولید صورت گرفته؛ خاطرنشان کرد: این طرح های با اقتصاد مقاومتی، هیچ گونه اثری از تورم را به دنبال نداشته است.

سردار نقدی، مهارت در تولید را یکی از راه های افزایش بازدهی اشتغال دانست و اظهار کرد: ایجاد صنایع تبدیلی کوچک روستایی، یکی از تأکیدات ویژه ی مقام معظم رهبری است.

وی بیان داشت: در اغلب شهرها، زایدات دورریختنی از محصولات به نسبت کلان وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم محصولات اولیه را به محصولاتی فرآوری شده تبدیل کنیم؛ زمان ماندگاری محصول هم افزایش پیدا می کند.

سردار نقدی تصریح کرد: صنایع تبدیلی قابلیت این را دارد که میلیون ها تُن ثروت در حال از دست رفته را احیا کند.

گفتنی است در این جلسه، پیرامون ایجاد صنایع تبدیلی و هم چنین عملیاتی نمودن طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان کوهدشت به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

 انتهای پیام/