گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان » یادداشت
ساعت : ۲:۴۴
شناسه : 33215
تاریخ : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
نامه ای به نماینده ی کوهدشت و رومشکان/ آقای ملکشاهی کشتی در حال غرقمان را اینبار نیز به شما می سپاریم. نامه ای به نماینده ی کوهدشت و رومشکان/ آقای ملکشاهی کشتی در حال غرقمان را اینبار نیز به شما می سپاریم.

سرویس یادداشت / کانون سبحان / یوسف درگاهیان: «مسئولیت، زاده ی توانایی نیست، زاده ی آگاهی است و زاده ی انسان بودن» جناب آقای ملکشاهی  نماینده محترم مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با سلام بعد از جریان های ناخوشایند اسفند ماه سال گذشته، بارها و بارها برآن شدم که قلمی تکان دهم […]

نامه ای به نماینده ی کوهدشت و رومشکان آقای ملکشاهی کشتی در حال غرقمان را اینبار نیز به شما می سپاریم.

سرویس یادداشت / کانون سبحان / یوسف درگاهیان:

«مسئولیت، زاده ی توانایی نیست، زاده ی آگاهی است و زاده ی انسان بودن»

جناب آقای ملکشاهی  نماینده محترم مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی

با سلام

بعد از جریان های ناخوشایند اسفند ماه سال گذشته، بارها و بارها برآن شدم که قلمی تکان دهم و جملاتی بر پایه گلایه بنویسم اما گلایه کارگشا نیست و گره کار ما را شاید محکمتر کند.

راستش را بخواهید برای راحتی کار، دوست دارم خودمانی بنویسم اما از کجا باید شروع کنم؟! و چگونه کلمات در شأن را گلچین و جورچین کنم که گوشه ای از درد و رنج این مردم را بازگو کند.

می نویسم برای مظلومیت جوانان و پدران و مادران شهرم که زیر بار بی مسئولیتی و کم کاری همتایان جنابعالی در دوره های گذشته و شاید هم خود شما، کمر شکسته و نای نفس کشیدن ندارند.

آقای ملکشاهی، خود شما تقریباً از این دیارید و همه جوره با درد و ضعف مردم آشنایید، نه تنها بنده بلکه تمام مردم فهیم کوهدشتی  از جنابعالی انتظار دارند که حداقل بتوانید این چند سال آتی را به بهترین نحو پیگیر محرومیت ها باشید.

بعد از گذشت ۴سال این دیار بی رمق نه تنها دستخوش تغییراتی نبوده بلکه چهره اش خشمگین تر و اندوهگین تر شده است.

کجای ایران این همه مسئول غیر تخصصی می‌بینید؟ آیا شهرستانی با ۲۰۰هزار جمعیت ظرفیت یک بیمارستان تخصصی را ندارد؟

با وجود معادن و مخازن بسیار و ظرفیت های بالای دیگر چرا فقر در این دیار موج می زند؟ شما بهتر از هرکس دیگری می دانید که نتیجه فقر بیماری، جنایت، خیانت، بزهکاری جوانان، بی سوادی، اعتیاد و اغتشاش است. چرا باید در سرزمین علم و نیایش آتشفشان بزهکاری فوران کند و پاکی ها و نیکی ها را با خود ببرد؟

آیا به واقع باید با معشوره و پتروشیمی خداحافظی کرد؟ همانگونه که ۳۰سال پیش با پتروشیمی دیگری خداحافظی کردیم.

آیا همچنان هیچ واکنشی به آمار وحشتناک مهاجرت برادران و خواهرانم به پایتخت ندارید؟ یا شاید هم آنقدر درگیر مسائل روزمره تان شده اید که وظیفه خود را به خاطره ها سپرده اید!

جناب آقای دکتر ملکشاهی منتخب مردم شهیدپرور کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی

از جنابعالی درخواست میکنم انتخاباتی را که به سختی سپری کردیم و پیروز میدانش شدید به یک جریان برد- برد برای خودتان و تمامی مردم شریف کوهدشت و رومشکان تبدیل کنید چرا که عکس این موضوع سرانجام خوبی را برای دو طرف نخواهد داشت و چهار سال دیگر ما را به رسم همیشگی و به لطف عزیزان مربوطه عقب خواهد انداخت و حسرت انتخاب نادرستی دیگر عذابمان خواهد داد.

امیدوارم شما پاسخ اعتماد مردم را بدهید و عاملی برای آشتی میان مردم و مجلس شوید!

امیدوارم شما بانی و اساس ریشه کنی این جو بی وجدانگی و بی مسئولیتی و طایفه گرایی و برادر خراب کنی باشید.

امیدوارم این‌بار را برای این ۵۵ هزار قدم، شما فقط یک قدم بردارید و دوره قبل خود و دوره های قبل دیگران را تکرار نکنید.

آقای ملکشاهی بنده از طرف تمامی جوانان کوهدشتی عرض میکنم که چهار سال گذشته پیش کشتان! کشتی در حال غرقمان را اینبار نیز به شما می سپاریم و از صمیم قلب برایتان آرزوی موفقیت در این راه پر پیچ و خم داریم.

و در آخر از جنابعالی تقاضا میشود در صورت امکان لیست برنامه های مورد نظرتان برای پیکار با فقر در شهرستان به صورت گام گام را تهیه و با استفاده از وسایل خبری مختلف در اختیار عموم قرار دهید.

خدایا شهرت منی را که می‌خواهم باشم را فدای منی که می‌خواهند باشم نکن

با آرزوی پیروزی و بهروزی

یوسف درگاهیان