گروه : عمومی » لرستان » یادداشت
ساعت : ۱۷:۳۲
شناسه : 33550
تاریخ : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
خبرنگاری، پیغام‌بران و پیغام‌آورانند! خبرنگاری، پیغام‌بران و پیغام‌آورانند!

سرویس یادداشت و مقاله «کانون سبحان»/ حجت الاسلام و المسلمین علی احمدی‌خواه: با سلام و عرض ادب خدمت خبرنگاران راستگو؛ و عذر تقصیر از این تأخیر یادداشت، به خاطر گرفتاری کاری(تحقیقی) امیدوارم که به خاطر خبرهای خوبتان و سخنان صادقتان، خدای خبر بهشت را به شما بدهد. کار شما خبرنگاران، در اصلِ خبررسانی، شبیه کار […]

دکتر علی احمدی خواه کوه نانی

سرویس یادداشت و مقاله «کانون سبحان»/ حجت الاسلام و المسلمین علی احمدی‌خواه:
با سلام و عرض ادب خدمت خبرنگاران راستگو؛ و عذر تقصیر از این تأخیر یادداشت، به خاطر گرفتاری کاری(تحقیقی)
امیدوارم که به خاطر خبرهای خوبتان و سخنان صادقتان، خدای خبر بهشت را به شما بدهد. کار شما خبرنگاران، در اصلِ خبررسانی، شبیه کار پیامبران است؛ البته باید خبرنگاران سعی کنند تا این وادی مقدس را به صدق و صفا بیارایند؛ و حق بگویند هرچند که اندکی حق در ابتدا تلخ و تند باشد؛ اما به مرور می‌بینید که شیرین‌تر از حق نیست؛ بعد هم سیاه‌نمایی یا غلو و مدح زیادی را که همان افراط و تفریط است کنار بگذارند؛ دروغ نگویند که نجات در راستی است و در کار پیامبر و خبرنگار دروغ جای ندارد؛ البته خبرنگار چون معصوم نیست، خط خطا برای او باز است؛ اما خطا و بعد هم عذر تقصیر نه افترا؛ هرچند که دنیای رسانه‌ای غرب، بیش از راستی، بر دروغ و جعل استوار است، چون بنا و مبنای آنان با بنای پیامبری معصوم و معتقدان به آن تفاوت دارد؛ تفاوتی از زمین تا آسمان!
خبرنگار باید از دشمنش هم نیکی و خوبی را بنویسد؛ نه این‌که چون دشمن است، خوبی او را هم بد منعکس کند.
چون وقت بنده بیش از این‌ اجازه نمی‌دهد، این یاداشت را با تبریک به تمام خبرنگاران عالم حقیقت و دنیای مجاز؛ به ویژه خبرنگاران استان خود؛ لرستان و شهر خویش، کوهدشت؛ و به خصوص برادر گرامی روح‌الدین طرهانی و دست‌اندرکاران سایت و کانون سبحان به پایان می‌برم. حضرت سبحان، صاحب شما باد و توفیق، رفیقتان!
علی احمدی‌خواه: قم: ۱۹ مرداد۹۵