گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۸:۰۸
شناسه : 33552
تاریخ : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
فرماندار کوهدشت:خبرنگاران زبان گویای مردم هستند / مهمترین دغدغه و چالش خبرنگاران نبود امنیت شغلی است /خبرنگاران آیینه تمام عیار افکار عمومی هستند/ من انتقاد سازنده را باعث پیشرفت جامعه می دانم. فرماندار کوهدشت:خبرنگاران زبان گویای مردم هستند / مهمترین دغدغه و چالش خبرنگاران نبود امنیت شغلی است /خبرنگاران آیینه تمام عیار افکار عمومی هستند/ من انتقاد سازنده را باعث پیشرفت جامعه می دانم.

به گزارش «کانون سبحان»؛ مراسم آیین گرامی داشت روز خبرنگار شهرستان کوهدشت روز دوشنبه مورخ 18/05/95 با حضور فرماندار، مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بخشدار کوهنانی و مسئولان رسانه ها و خبرنگاران کوهدشت در سالن کنفرانس فرمانداری کوهدشت برگزار گردید. در  این مراسم فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت  ضمن تبریک فرا رسیدن این روز […]

تصاویر حضور سردار نقدی در کوهدشت لرستان (17)به گزارش «کانون سبحان»؛ مراسم آیین گرامی داشت روز خبرنگار شهرستان کوهدشت روز دوشنبه مورخ 18/05/95 با حضور فرماندار، مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بخشدار کوهنانی و مسئولان رسانه ها و خبرنگاران کوهدشت در سالن کنفرانس فرمانداری کوهدشت برگزار گردید.
در  این مراسم فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت  ضمن تبریک فرا رسیدن این روز به فعالان عرصه خبر، با اشاره به تلاش‌های ارزشمند اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه‌ها تنها جایگاهی هستند که می‌توانند به عنوان واسطه‌ای بین مردم و مسئولان باشد و صدای مردم را به گوش مسئولان برساند .
وی گفت : خبرنگاران زبان گویای مردم و  آیینه تمام عیار افکار عمومی هستند  و باید در معرفی  چهره واقعی  کوهدشت تلاش کنند .
فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه توقع ما از خبرنگاران این است که امکان تحلیل واقعیت‌ها را به وجود آورده تا مخاطب بتواند به راحتی موضوعات را تحلیل کند گفت : رعایت بی طرفی  و صدق در اخبار از دیگر اصول و اخلاقیات خبرنگاران و رسانه ها است.
وی افزود  : ما و شما  امانت دار مردم هستیم ، باید هم نقاط  ضعف را بیان کنیم و هم نقاط قوت را ، بیان کردن نقاط منفی فقط نمی تواند مشکلات شهرستان را حل  کند ، ما باید در معرفی کردن چهره مناسب کوهدشت دست به دست هم دهیم و این شهرستان را به شکل مناسب برای  افکار عمومی جا بیندازیم .
فردی بیرانوند گفت : در هر صورت نقد منصفانه توسط خبرنگاران باعث  می شود مسئولین در خدمت رسانی به مردم یاری شوند و مسئولین نیز باید استقبال  کنند ، ما  باید همواره کنار مردم باشیم .
وی خاطر نشان کرد : مردم سرمایه انقلاب  هستند  ، افکار عمومی  و خرد جمعی هیچوقت اشتباه نمی کند  بنابراین همراهی  مردم نعمت بزرگی است و ما باید قدر این نعمت را بدانیم و از مردم قدردانی  کنیم ، خبرنگاران می توانند افکار عمومی را بخوبی منعکس کنند که این امر می تواند در تصمیم گیری  های مدیران تاثیر خود را نشان دهد  .
فرماندار کوهدشت خاطر نشان کرد : مهمترین دغدغه و چالش خبرنگاران نبود امنیت شغلی است بطوریکه این امر باعث نشده آنها از ایفای نقش خود کوتاه بیایند ،
وی افزود : کوهدشت 14 هزار نیروی تحصیلکرده دانشگاهی دارد ، چرا روی این ظرفیت خوب قلم نزنیم ! چرا این را منعکس نکنیم ! این یک توان فرهنگی بالاست ، کوهدشت نیروهای دارد که می توانند در کشور تاثیر گذار  باشند .
فردی بیرانوند گفت : من انتقاد سازنده را باعث پیشرفت جامعه می دانم ،  مدیران از نقد سازنده باید با خوشرویی استقبال  کنند ، البته نقد با تخریب دو موضوع جدا از  هم هستند .
وی خاطر نشان کرد : شهرستان کوهدشت فاقد شهرک صنعتی است ، مشکل اصلی کوهدشت بیکاری است ، کشاورزی در  کوهدشت با مشکل  مواجه است ، ما  مدیران کل را به شهرستان دعوت می کنیم ، مطالبه عمومی مردم را به گوش مسئولین می رسانیم ، شما رسانه ها نیز در انتقال این مفاهیم به شکل سازنده می توانید همکاری کنید ، تخریب دیگران از مشکلات شهرستان نمی کاهد ، نقد منصفانه تاثیرگذاری بیشتری دارد، با همکاری و همفکری است که می توانیم به نتیجه برسیم .
فرماندار کوهدشت در پایان گفت : همه باید تلاش کنیم کوهدشت را از این وضعیت نجات دهیم ، ما  و  شما همه با هم برای  پیشرفت کوهدشت باید ید واحد باشیم .