گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۸:۱۴
شناسه : 33555
تاریخ : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
فرماندر کوهدشت:نجات شهرستان کوهدشت در اجرای طرح سد معشوره میباشد./بیکاری ،ریشه همه ناهنجاری ها ! فرماندر کوهدشت:نجات شهرستان کوهدشت در اجرای طرح سد معشوره میباشد./بیکاری ،ریشه همه ناهنجاری ها !

فردی بیرانوند :  تا زمانی خادم مردم کوهدشت باشم به لطف خداوند لحظه ای از خدمت کردن به این مردم کوتاهی  نمیکنم زیرا مردم این شهرستان مردم قدرشناسی هستند  /بخش  درب گنبد تنها بخشی است که در استان لرستان از نعمت گاز محروم است / ریشه همه ناهنجاری ها بیکاری است  / اگر اراضی کوهدشت […]

تصاویر بزرگداشت امام زاده محمد(ع) کوهدشت در مرداد 95 (51)

فردی بیرانوند :  تا زمانی خادم مردم کوهدشت باشم به لطف خداوند لحظه ای از خدمت کردن به این مردم کوتاهی  نمیکنم زیرا مردم این شهرستان مردم قدرشناسی هستند  /بخش  درب گنبد تنها بخشی است که در استان لرستان از نعمت گاز محروم است / ریشه همه ناهنجاری ها بیکاری است  / اگر اراضی کوهدشت آبی شود زندگی در کوهدشت دگرگون می شود/ هر  مسئولی  که در خدمت مردم نباشد و کارش را به درستی  انجام ندهد نمی تواند با ما کار  کند/

به گزارش «کانون سبحان»؛ آیین بزرگداشت امام زاده محمد (ع) شهرستان کوهدشت با حضور حجت‌الاسلام ‌و المسلمین دكتر احمد مبلغی نماینده استان لرستان در  مجلس خبرگان رهبری ، امام جمعه کوهدشت ، فرماندار شهرستان کوهدشت ، مدیر کل  اوقاف و امور خیریه استان لرستان ، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهدشت ، برخی  مدیران ادارات  شهرستان و بخش و با حضور اقشار مختلف مردم در شهر درب گنبد برگزار گردید .
فردی بیراوند بعنوان یکی از سخنرانان این کنگره ضمن تقدیر از زحمات بانیان برگزاری این همایش گفت : بخش  درب گنبد تنها بخشی است که در استان لرستان از نعمت گاز محروم است ، با پیگیری هایی که استاندار  محترم ، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین محلی انجام داده ایم  انشالله تا  پایان سال  96 این بخش  نیز از این نعمت خدادادی برخوردار خواهد  شد   .
وی خاطرنشان کرد  : اصلی ترین مشکل  در شهرستان کوهدشت و بخش  درب  گنبد  بیکاری است . نرخ رشد بیکاری در این منطقه در کل استان بیشتر است .

تصاویر بزرگداشت امام زاده محمد(ع) کوهدشت در مرداد 95 (27)
فرماندار کوهدشت افزود : این شهرستان دارای ظرفیتهای بسیار بالاییست . اما از این ظرفیتها استفاده بهینه نشده است.اگر اراضی کوهدشت آبی شوند زندگی در این شهرستان متحول خواهد شد.نجات شهر کوهدشت در اجرای طرح سد معشوره میباشد.به نظر میرسد اجرای این طرح از نان شب برای این شهرستان واجبتر است.
وی تصریح کرد :  تا زمانی  خادم مردم کوهدشت باشم به لطف خداوند لحظه ای از خدمت کردن به این مردم کوتاهی  نخواهم کرد، مردم این شهرستان مردم قدرشناسی هستند  ، ما در قبال مردم مسئولیم ، هر  مسئولی  که در خدمت مردم نباشد و کارش را به درستی  انجام ندهد نمی تواند با ما کار  کند ، مردم سرمایه انقلاب هستند ،
فردی بیرانوند در پایان گفت :  ریشه همه ناهنجاری ها بیکاری است  ، اگر بتوانیم مشکل  بیکاری را رفع کنیم همه مشکلات خود به خود  رفع می شوند ، انشالله با همکاری  و همدلی دولت و ملت به این مهم دست پیدا خواهیم کرد   .