گروه : اخبار مهم » عمومی » لرستان
ساعت : ۱۳:۱۴
شناسه : 33663
تاریخ : ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
انتصاب دکتر کرم رضا پیریایی  به عنوان رئیس میز نخبگان استان لرستان در مجمع تشخیص مصلحت نظام+تصویر انتصاب دکتر کرم رضا پیریایی به عنوان رئیس میز نخبگان استان لرستان در مجمع تشخیص مصلحت نظام+تصویر

به گزارش«کانون سبحان»به  نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام :  طی حکمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر پیریایی با حفظ سمت مشاور و  دبیری شورای عالی اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست میز نخبگان استان لرستان منصوب گردید.  روز سه شنبه۱۹ مردادماه ۱۳۹۵ در ششمین نشست میز نخبگان استان […]

انتصاب دکتر کرم رضا پیریایی  به عنوان رئیس میز نخبگان استان لرستان در مجمع تشخیص مصلحت نظام+تصویر

به گزارش«کانون سبحان»به  نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام :  طی حکمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر پیریایی با حفظ سمت مشاور و  دبیری شورای عالی اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست میز نخبگان استان لرستان منصوب گردید.

 روز سه شنبه۱۹ مردادماه ۱۳۹۵ در ششمین نشست میز نخبگان استان لرستان در کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان دبیرخانه مجمع که با حضور اعضای آن از جمله جمعی نمایندگان ادوار لرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از چهره های علمی،سیاسی و فرهنگی و اقتصادی استان برگزار شد، حکم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر انتصاب دکتر کرمرضا پیریایی توسط آقای مداحی، به ایشان تقدیم گردید.

در این نشست دکتر مداحی هدف از تشکیل این نشست ها را عمل به تدبیر مقام معظم رهبری جهت استفاده از نظرات نخبگان در راستای کمک به تصمیم سازی صحیح در سیاست گذاری ها ملی و منطقه ای عنوان نمود .

 همچنین در ادامه دکتر پیریایی گفت: تشکیل میزهای استانی و از جمله میز نخبگان استان لرستان بر اساس اهتمام ویژه جناب دکتر محسن رضایی، دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام به اعمال سیاست های کلان نظام در برش استانی و در نهایت پیشرفت کشور در زمینه های مختلف است.

 رئیس میز نخبگان لرستان، در ادامه پیرامون تشکیل کارگروه پنجم این میز از اعضای محترم نظرخواهی کرد و پس از بحث و رایزنی اعضا، تشکیل کارگروه “سرمایه گذاری و اشتغال” در کنار کارگروه امور زیربنایی، کارگروه امور اقتصادی ، کارگروه امور فرهنگی و اجتماعی، کارگروه امور نخبگان و سرمایه انسانی، مورد تصویب قرار گرفت.

 متن حکم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای انتصاب دکتر پیریایی به ریاست میز نخبگان استان لرستان بدین شرح است:   جناب آقای کرمرضا پیریایی نظر به شایستگی و تجارب جنابعالی و به بنا به پیشنهاد رئیس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان به موجب این حکم به عنوان رئیس میز نخبگان استان لرستان به مدت یکسال منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوای الهی، تحت زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برابر شرح وظایف اداری در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

 محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام