گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۱:۵۵
شناسه : 33973
تاریخ : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
قطعی آب و  گل آلود بودن آن در برخی نقاط شهری کوهدشت/اعتراض شدید مردم  از وضعیت/پاسخ مسئول آبفای شهرستان+تصاویر قطعی آب و گل آلود بودن آن در برخی نقاط شهری کوهدشت/اعتراض شدید مردم از وضعیت/پاسخ مسئول آبفای شهرستان+تصاویر

به گزارش «کانون سبحان»؛ بحران کمبود  آب  تا جایی پیش رفته است که به داخل شهر کوهدشت کشیده شد طبق اخبار رسیده  به «کانون سبحان»؛ دیروز  26 مرداد 95 از اول صبح  تا بامداد، قسمت انتهائي خ دكتر حسابي كوهدشت بويژه شهرك اداره برق ، آب منازل كاملا قطع شده و ساكنين با مشكل جدي […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ بحران کمبود  آب  تا جایی پیش رفته است که به داخل شهر کوهدشت کشیده شد طبق اخبار رسیده  به «کانون سبحان»؛ دیروز  26 مرداد 95 از اول صبح  تا بامداد، قسمت انتهائي خ دكتر حسابي كوهدشت بويژه شهرك اداره برق ، آب منازل كاملا قطع شده و ساكنين با مشكل جدي مواجه  شده اند.

برخی دیگر از اهالی مابین خیابان های معاد 1 و معاد 2  نیز  امروز 27 مرداد 95  در تماس با «کانون سبحان»  از مسئولین ذی ربط به دلیل قطعی بیش از حد آب انتقاد کردند و اظهار داشتند هم چنان آب این نقاط قطع می باشد . این اهالی اظهار داشتند: این قطعی آب در این منطقه به مدت چند هفته ادامه داشته است و معمولا اوایل، از صبح تا ساعت 9 شب قطع بود اما الان حتی گاهی اوقات فقط یک یا دو ساعت آب وصل است.

2016-08-17_115339

به گزارش «کانون سبحان»؛ آب شرب شهرستان کوهدشت از دیروز در برخی مناطق در مناطق خیابان های پشت سپاه و خیابان کارگر کوهدشت  به صورت گل آلود درآمده بود.

شایان ذکر است برخی اهالی خیابان صاحب الزمان (عج) امروز 27 مرداد 95  در تماس با «کانون سبحان»؛  از گل آلود بودن آب در آن مناطق خبر دادند.

2016-08-17_120832

(تصویر ارسالی از وضعیت آب شرب خیابان صاحب الزمان(عج) کوهدشت)

امیرحسین فاضلیان مدیر آبفای کوهدشت در گفتگو صبح امروز خود با  سایت خبری کشکان به  بیان علت گل آلود شدن آب در برخی نقاط کوهدشت پرداخت و  گفت:  علت مشکل پیش آمده خرابی یکی از چاه های آب شهرستان در منطقه ی باباقلی می باشد،چاه مزبور بلافاصله از مدار خارج شده و نیروهای این سازمان در حال تعمیر آن هستند.

وی با اعلام این موضوع که آبرسانی به مناطقی از شهر که مشکل دارند با تانکر انجام می شود از مردم خواست تا رفع مشکل با آبفای کوهدشت همکاری لازم را داشته باشند.

فاضلیان در پایان نسبت به استفاده ی شهرداری کوهدشت از آب شرب برای آبیاری درختان و فضای سبز و نیز عدم اجرای مقررات دشت ممنوعه کوهدشت و منع چاه داران از کشت ذرت و چغندر قند به شدت انتقاد کرد و گفت: با وجود بحران آب آشامیدنی در این شهرستان نهادهای متولی و کشاورزان حاشیه شهر هیچ اقدام عملی در جهت مهار مشکل انجام نمی دهند.

انتهای پیام/

کانال تلگرامی کانون سبحان