گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۳:۲۰
شناسه : 33990
تاریخ : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
ریزش چاه علت مشکل آب در کوهدشت/ مردم صبور باشند در صدد رفع مشکل هستیم. ریزش چاه علت مشکل آب در کوهدشت/ مردم صبور باشند در صدد رفع مشکل هستیم.

مهدی بابایی مدیر روابط عمومی شرکت آب فاضلاب شهری استان لرستان درگفتگوی اختصاصی با  «کانون سبحان»  ضمن تشکر از رسانه های شهرستان کوهدشت  در اطلاع رسانی شفاف و صادقانه،در خصوص گل آلود بودن آب و قطعی آن در برخی نقاط کوهدشت گفت : این مشکل یک اتفاق طبیعی در تمام کشور می باشد و خارج […]

2016-08-17_131545

مهدی بابایی مدیر روابط عمومی شرکت آب فاضلاب شهری استان لرستان درگفتگوی اختصاصی با  «کانون سبحان»  ضمن تشکر از رسانه های شهرستان کوهدشت  در اطلاع رسانی شفاف و صادقانه،در خصوص گل آلود بودن آب و قطعی آن در برخی نقاط کوهدشت گفت : این مشکل یک اتفاق طبیعی در تمام کشور می باشد و خارج از اختیارات شرکت آبفای شهرستان کوهدشت بوده است و علت آن نیز ریزش یکی از چاه های شهرستان کوهدشت بوده که به دلیل خشک سالی های اخیر در این شهرستان این مشکل بوجود آمده است و موجب شده آب به صورت گل آلود  در برخی نقاط شهرستان کوهدشت مشاهده شود.

بابایی در ادامه افزود: از آن جایی که تامین آب با کیفیت برای مردم هدف ما می باشد در اولین ساعات بروز این مشکل ،چاه مورد نظر مسدود شده و در نهایت از چند چاه اضطراری در بحث آب رسانی استفاده شده است که در کمترین زمان ممکن امیدواریم مشکل رفع گردد.

وی افزود:آب به صورت کامل در نقاط  قطع نیست ،در مناطقی از  کوی بسیج ،آخر خیابان کارگر،خیابان سیدالشهدا(علیه السلام)،محله تازه آباد کوچه 1 ،خیابان فردوسی که دارای مشکل آب شده اند  با چهار دستگاه تانکر آبرسانی می گردد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا لرستان اظهار داشت:  جلسه مدیریت بحران در استان در این راستا تشکیل شده و تیمی  همراه با مدیریت محترم شرکت آبفا لرستان به شهرستان کوهدشت آمده اند.

وی در پایان ضمن عذرخواهی از مردم و در خواست صبور بودن آنان تا رفع مشکل گفت: ان شا الله با حمایت فرماندار شهرستان  کوهدشت و مابقی دستگاه های شهرستان تا فردا شاهد رفع این مشکل خواهیم بود.

انهای پیام/