گروه : عمومی » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۲:۴۵
شناسه : 34180
تاریخ : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
امام جمعه کوهنانی: امنیت کشوردرسایه هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) است. امام جمعه کوهنانی: امنیت کشوردرسایه هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

امام جمعه کوهنانی گفت: آرامش و امنیت ما مرهون هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و مجاهدت و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت در خارج از مرزهاست.

آروانی

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام آروانی در خطبه های نماز جمعه کوهنانی با اشاره به روز صنعت دفاعی، اقتدار و امنیت کشور را در سایه توان بالای دفاعی دانست و افزود:این امنیت مرهون هوشیاری سربازان گمنام امام زمان و مجاهدت و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت در خارج از مرزهاست که اگر نبود امروز به جای سوریه و عراق باید در مرزها و شهرها و خیابانهای خود با داعش و تکفیری ها میجنگیدیم.

وی به انهدام تیم تروریستی داعش در کرمانشاه اشاره کرد و گفت:این گونه حرکات دشمن توطئه جدی استکبار به وسیله مزدورانش برای ضربه زدن به امنیت، وحدت وآرامش جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه کوهنانی با اشاره به انتشار فایل صوتی منتظری آن را اقدامی مضحک برای تخریب چهره امام و انقلاب و در راستای حمایت از تروریستها و جنایتکارانی عنوان کرد که دستشان به خون بیش از 17هزار انسان بیگناه در ایران آغشته و جنایاتی بدتر از جنایت داعش انجام دادند.

وی افزود: طبق احکام اسلام و قوانین متعارف در اکثر کشورها اعدام حداقل مجازات برای محاربین و مفسدین است.

آروانی گفت: با این اقدامات مرده متعفن منافقین زنده نمی شوند سعی بیهوده وهزینه بی ثمر نکنید.

وی با اشاره به هفته دولت گفت: دولت مردان باید با مدیریت قوی و روحیه جهادی و با نگاه به داخل خادم واقعی ملت باشند و بدانند با آمار غیر واقعی، سخنرانی و شعار و چشم به دهن و لبخند آمریکا دوختن مشکلات اقتصادی حل نمی شود.