گروه : عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱:۵۱
شناسه : 34220
تاریخ : ۰۱ شهریور ۱۳۹۵
تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات

به گزارش «کانون سبحان» ؛ بامداد (31 مرداد 95 )در تصادفی که بین یک دستگاه پراید سفید رنگ با یک موتور سوار در خیابان دکتر حسابی پیش آمد یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت که حال فرد مصدوم وخیم گزارش شده است. به گفته شاهدان  حادثه، در  این تصادف، پراید در حال تردد در […]

به گزارش «کانون سبحان» ؛ بامداد (31 مرداد 95 )در تصادفی که بین یک دستگاه پراید سفید رنگ با یک موتور سوار در خیابان دکتر حسابی پیش آمد یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت که حال فرد مصدوم وخیم گزارش شده است.

به گفته شاهدان  حادثه، در  این تصادف، پراید در حال تردد در مسیر خود بوده که موتور با سرعت بالای 100 کیلومتر  با  پراید برخورد می کند و هم موتور و دو فردی که سوار بر موتور بودند به 15 متر آن طرفتر پرتاب می شوند. متاسفانه راتتده که یک فرد جوان نیز بوده در همان لحظه جان  خود را  از دست میدهد و حال  دیگر فرد سرنشین موتور سوار  نیز بسیار وخیم گزارش شده است.

خبر و تصاویر : مسعود آزادبخت – کانون سبحان

 

تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات (1) تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات (2) تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات (3) تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات (4) تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات (5) تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات (6) تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات (7)