گروه : عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱:۵۴
شناسه : 34468
تاریخ : ۰۶ شهریور ۱۳۹۵
5 کشته و 2 زخمی در تصادف سنگین محور خرم‌آباد به کوهدشت +تصاویر اختصاصی 5 کشته و 2 زخمی در تصادف سنگین محور خرم‌آباد به کوهدشت +تصاویر اختصاصی

به گزارش «کانون سبحان»؛ ظهر جمعه (۹۵/۰۶/۰۵ )  بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون ایسوزو با یک دستگاه پراید در محور خرم‌آباد به کوهدشت چهار نفر کشته و سه نفر مجروح شدند. در این حادثه چهار سرنشین پراید در دم جان باختند و یک سرنشین دیگر پراید با دو سرنشین ایسوزو مجروح شدند. چغلوندی پلیس […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ ظهر جمعه (۹۵/۰۶/۰۵ )  بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون ایسوزو با یک دستگاه پراید در محور خرم‌آباد به کوهدشت چهار نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

در این حادثه چهار سرنشین پراید در دم جان باختند و یک سرنشین دیگر پراید با دو سرنشین ایسوزو مجروح شدند.

چغلوندی پلیس راه استان، علت این حادثه را انحراف به چپ کامیون ایسوزو به صورت 50 درصد دانست و ادامه داد: 50 درصد دیگر اداره راه و شهرسازی به علت عدم نصب علائم عمومی راهنمایی و رانندگی مقصر شناخته شد.

شایان ذکر است لحظاتی پیش خبر رسید که  دو نفر دیگر نیز به علت وخیم بودن فوت نمودند.

خبر و عکس: سعید گلی – کانون سبحان

7 کشته و زخمی در تصادفسنگین محور خرم‌آباد به کوهدشت+تصاویر اختصاصی (1)7 کشته و زخمی در تصادفسنگین محور خرم‌آباد به کوهدشت+تصاویر اختصاصی (2)7 کشته و زخمی در تصادفسنگین محور خرم‌آباد به کوهدشت+تصاویر اختصاصی (3)7 کشته و زخمی در تصادفسنگین محور خرم‌آباد به کوهدشت+تصاویر اختصاصی (4)7 کشته و زخمی در تصادفسنگین محور خرم‌آباد به کوهدشت+تصاویر اختصاصی (5)7 کشته و زخمی در تصادفسنگین محور خرم‌آباد به کوهدشت+تصاویر اختصاصی (6)