گروه : اخبار مهم » عمومی » لرستان
ساعت : ۱۵:۴۷
شناسه : 34505
تاریخ : ۰۸ شهریور ۱۳۹۵
سردار کشکولی: دفاع از منافقین چهره منافقانه آنها را تطهیر نمی‌کند/ استکبارستیزی ویژگی ذاتی انقلاب است سردار کشکولی: دفاع از منافقین چهره منافقانه آنها را تطهیر نمی‌کند/ استکبارستیزی ویژگی ذاتی انقلاب است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: پس از ۳۷ سال از انقلاب اسلامی برخی با دفاع از منافقین سعی در تطهیر چهره منافقانه آن‌ها دارند درحالی‌که این افراد در دهه ۶۰ برنامه‌هایی را طراحی کردند که با شکست مواجه شدند.

تصاویر حضور سردار نقدی در کوهدشت لرستان (36)به گزارش «کانون سبحان»؛ سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با برشمردن روحیات مهم انقلابی‌گری اظهار داشت: معتقد بودن و پایبندی به مبانی اصیل انقلاب اسلامی مهم‌ترین و اولین حرف در انقلابی گری است که بدون آن نمی‌توان به مبانی انقلابی گری پایبند بود.

وی با بیان اینکه پرهیزگاری و داشتن روحیه استکبارستیزی از دیگر روحیات انقلابی‌گری است، افزود: استکبارستیزی امری ذاتی است و باید در روحیه افراد انقلابی وجود داشته باشد چراکه دشمنان همیشه برای رسیدن به اهداف خود برنامه‌ریزی می‌کنند بنابراین یک انقلابی باید همواره آماده مقابله با نقشه‌های دشمنان باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر لزوم حفظ روحیه استکبارستیزی عنوان کرد: برخی افراد تلاش می‌کنند در ظاهر بیان کنند که انقلابی هستند اما تعریف این افراد از انقلابی بودن با تعریفی که امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب از انقلابی بودن ارائه داده‌اند  کاملاً متفاوت است.

وی فداکاری، ایثار و گذشت را گام‌های اساسی در پیشرفت و موفقیت کشور دانشت و بیان کرد: امام خمینی(ره) همواره در بیانات خود می‌فرمودند که ما در اول راه هستیم به این معنا که باید کمر همت بسته می‌شد و با شجاعت از آرمان‌های انقلاب دفاع کرد.

کشکولی با تأکید بر اینکه باید دولت اسلامی رفتاری مطابق با آموزه‌های اسلام داشته باشد، تصریح کرد: پس از سال‌ها رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز می‌فرمایند که ما اول راه هستیم و قرار بود انقلابی برپا شود و نظامی ساخته شود و در مرحله سوم دولت سازی صورت گیرد و هم‌اکنون در سخت‌ترین مرحله هستیم که دولت باید اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه در برخی موارد رفتارهایی در میان مدیران و دستگاه‌ها دیده می‌شود که نیاز به اصلاح دارند، خاطرنشان کرد: دریافت مبالغ بالای حقوقی که این روزها به‌عنوان حقوق‌های نجومی مطرح‌شده است نگاه اشتباه برخی افراد است که باید اصلاح شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با انتقاد از دفاع برخی افراد از منافقین گفت: پس از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی ایران برخی با دفاع از منافقین سعی در تطهیر چهره منافقانه آن‌ها دارند درحالی‌که این افراد در دهه 60 برنامه‌هایی را طراحی کردند که با شکست مواجه شدند و امروز پس از گذشت سال‌ها بازهم به دنبال طرح‌هایی هستند حال‌آنکه همگان می‌دانند که منافقین انسان‌هایی جنایتکار هستند.

وی با اشاره به سیاست مغرضانه آمریکا در نشان دادن دوستی و دشمنی خود به ملت ایران عنوان کرد: سال‌ها پیش قدرت آمریکا یک قدرت هیولایی برای دنیا بود و در همان زمان امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و آمریکا گر چه این روزها با دوستی و دشمنی پیش می‌رود اما به فرموده امام راحل(ره) هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

کشکولی بابیان اینکه همگرایی میان مردم سبب افزایش امنیت می‌شود، افزود: باید قدر این امنیت را حاکم بر کشور را دانست چراکه شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس برای آزادی این کشور به نبرد با دشمن بر خواستند و جان خود را تقدیم کردند و این امنیت امروز حاصل جان‌فشانی آن‌هاست.

انتهای پیام/