گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۵:۵۰
شناسه : 34517
تاریخ : ۱۱ شهریور ۱۳۹۵
«سرکوه ضرون»شهرستان کوهدشت از مناطق محروم نیازمند توجه و محرومیت زدایی «سرکوه ضرون»شهرستان کوهدشت از مناطق محروم نیازمند توجه و محرومیت زدایی

به گزارش کانون سبحان به نقل از مهر؛ هوشنگ بازوند صبح پنج شنبه در جلسه توسعه روستاهای لرستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برگزار شد به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با اقدامات و برنامه ریزی های […]

به گزارش کانون سبحان به نقل از مهر؛ هوشنگ بازوند صبح پنج شنبه در جلسه توسعه روستاهای لرستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برگزار شد به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته ما مطالبات مردم لرستان به هیئت دولت منتقل کرده ایم.

وی با اشاره اینکه معاون اول رئیس جمهور سه بار به استان لرستان سفر کرده اند گفت: همچنین طی دولت تدبیر و امید به صورت متوسط هر ۱۵ روز یک بار شاهد حضور یک وزیر دولت تدبیر و امید در استان لرستان بوده ایم.

استاندار لرستان همچنین به توجه ویژه رئیس جمهور به مناطق روستایی لرستان اشاره کرد و بیان داشت: ایشان اولین دیدار خود با جامعه روستایی را در استان لرستان داشتند و این امر نشان دهنده توجه دولت به لرستان است.

بازوند در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت محرومیت زدایی از ۹ منطقه استان لرستان تصریح کرد: در این راستا امیدواریم که با توجه ویژه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری این امر در لرستان محقق شود.

وی «تخته جان» در شهرستان پلدختر، «قلایی» در شهرستان الشتر، «کاکاوند» در شهرستان نورآباد، «ذلقی» در شهرستان الیگودرز، «زز و ماهور» در شهرستان الیگودرز، «شاهیوند» در شهرستان دوره چگنی، «پاپی» در شهرستان خرم آباد و «سرکوه زرون» در شهرستان کوهدشت را از جمله این مناطق محروم نیازمند توجه و محرومیت زدایی عنوان کرد.

استاندار لرستان با تاکید بر  اینکه امیدواریم در قالب یک برنامه سه ساله شاهد رفع محرومیت ها در این مناطق باشیم که این امر نیازمند همکاری و توجه ویژه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری است.

انتهای پیام/