گروه : عمومی » یادداشت
ساعت : ۸:۰۲
شناسه : 34575
تاریخ : ۱۶ شهریور ۱۳۹۵
فرمانده کل قوا و این همه خشم چرا؟

سرویس یادداشت و مقاله کانون سبحان/ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق محمدی وفایی: به نام خداوند جان و خرد از ابتدای تولد نامبارک وهابیت ، در کتابهای اعتقادی آنها ، خشن ترین حمله ها ، و دروغ ترین گفتارها، به امام علی(ع) و شیعیان او شده است تا جایی که می گویند اگر جنازه […]

حجت الاسلام سید صادق محمدی وفایی

سرویس یادداشت و مقاله کانون سبحان/ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق محمدی وفایی:

به نام خداوند جان و خرد

از ابتدای تولد نامبارک وهابیت ، در کتابهای اعتقادی آنها ، خشن ترین حمله ها ، و دروغ ترین گفتارها، به امام علی(ع) و شیعیان او شده است تا جایی که می گویند اگر جنازه شیعه ای را دیدید، از غسل دادن،کفن کردن و دفن آن اجتناب کنید ! یا این که به دروغ می گویند شیعیان بعد از هر نمازی جبرئیل را لعن می کنند که چرا قرآن را برعلی نازل نکرد! اکنون هم که آل سعود در باتلاق جنگ یمن فرو رفته اند و در عراق و سوریه نیز به شدت از خط مقاومت دهها شکست را متحمل شده اند ، عقل خویش را تعطیل و کارهای جنون آمیزی را انجام می دهند .آخرین گفتار جنون آمیز وزیر خارجه عربستان این است که ایران تکلیف خود را روشن کند که آیا می خواهد جنگ کند یا نه؟

غافل از این که اگر حاکمان ایران اسلامی به مصلحت جهان اسلام نمی اندیشیدند و خردمندانه خویشتن داری نمی کردند ، بعد از آن که آل سعود در فرستادن جنازه حجاج فاجعه منا، کوتاهی و کارشکنی می کردند،با موشکهای شهری از شهرهای موشکی ایران ، آل سعود را ، به سزای اعمالشان می رساندند.

امروز که پیام مقام معظم رهبری به مناسبت موسم حج صادر شد ، به همگان این پیام را داد که آن فرمانده کل قوا همانند ملت شریف ایران، از حرکات و اعمال جنون آمیز و جنایات آل سعود ، دلی خونین و سرشار از خشم دارند.

عبارت ها و کلماتی چون «شیطانهایی خُرد و حقیر،گمراهان روسیاه، مفتیان ناپرهیزکار و حرام‌خوار،حکّام فتنه‌انگیز،سیاست‌بازانِ از خدا بی‌خبر و … » که در پیام مقام معظم رهبری آمده اند گویای خشم عمیق او می باشد. برای خشمگین شدن فرمانده کل قوا ، و ملت انقلابی ایران ،از شجره ی ملعونه آل سعود، ادله فراوانی وجود دارد که در همین پیام ( مقام معظم رهبری) موارد متعددی ذکر شده است که به آنها اشاره ای خواهد شد:

یکم:

آل سعود ، حج با آن همه عظمت را به یک سفر سیاحتی فروکاسته اند!

دوم:

مقصر بودن آل سعود در حادثه ی مسجدالحرام و فاجعه ی منا.

سوم:

در فاجعه ی منا بسیاری از حجاج دارای نیمه جانی بودند . به جای آب رسانی و نجات جان آنها ، آنها را در کانتینرها انداختند و خفه کردند!

چهارم:

عذر خواهی نکردن آل سعود بعد از دو فاجعه ی منا و مسجد الحرام.

پنجم:

جلوگیری از تشکیل هیات حقیقت یاب بین المللی اسلامی !

ششم:

ایجاد کردن فاجعه ی جمعه ی خونین سال ۶۶مکه

هفتم:

صد عن سبیل الله و المسجدالحرام!

هشتم:

تشکیل و تجهیز گروههای شرور و تکفیری بر علیه اسلام و فتنه انگیزی در میان آنها!

نهم:

قتل و کشتار مسلمانان یمن ، عراق ، سوریه و لیبی و…توسط آل سعود و مزدوران آنها.

دهم:

خود را خادم الحرمین می نامند و حرمت ضیوف الرحمن و حرمین را، می شکنند!

یازدهم :

کنترل نامعهود حجاج با کمک دستگاههای جاسوسی امریکا و صهیونیستی !

دوازدهم :

خیانت آل سعود به آرمانهای فلسطین و همراز و همراه شدن با صهیونیسم!

سیزدهم:

تهمت سیاسی کردن حج به ملت مومن و انقلابی ایران و دروغ سازی علیه جمهوری اسلامی ایران ،برای محروم سازی حجاج ایرانی!

چهاردهم:

داشتن و اجیر کردن مفتیان ناپرهیزگار و حرام خوار.

پانزدهم:

ایجاد نگرانی برای ملت های مسلمانان به خاطر حج نا امنی که برگزار می کنند.

از این پیام نیز فهمیده می شود که امیدی به تغییر سیاست و اصلاح آل سعود نیست از اینرو فرمودند:

« جهان اسلام، اعم از دولتها و ملّتهای مسلمان باید حاکمان سعودی را بشناسند و واقعیت هتّاک و بی‌ایمان و وابسته و مادّی آنان را بدرستی درک کنند؛ باید به‌خاطر جنایاتی که در گستره‌ی جهان اسلام به بار آورده‌اند، گریبان آنها را رها نکنند؛ باید به‌خاطر رفتار ظالمانه‌ی آنان با ضیوف الرّحمان، فکری اساسی برای مدیریّت حرمین شریفین و مسئله‌ی حج بکنند. کوتاهی در این وظیفه، آینده‌ی امّت اسلامی را با مشکلات بزرگ‌تری مواجه خواهد ساخت»

..