گروه : عمومی » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۲۳:۳۷
شناسه : 35748
تاریخ : ۰۹ مهر ۱۳۹۵
لزوم رسیدگی مسئولین به وضعیت نامناسب پرتگاههای کنار جاده بازوند تا روستای سوری لزوم رسیدگی مسئولین به وضعیت نامناسب پرتگاههای کنار جاده بازوند تا روستای سوری

به گزارش «کانون سبحان؛ امام جمعه شهرستان رومشگان حضرت حجت الاسلام والمسلمین جمیاری در ابتدای خطبه اول ، خود و همه ی نمازگزاران را به رعایت تقوا و ترک معصیت توصیه نمودند . یکی از عوامل دینداری عقل است و بی عقلی باعث انحطاط روح می شود . قرآن می فرماید : بدترین موجودات کسانی […]

%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%ac%d9%85%d8%b9%d9%87-%d8%b1%d9%88%d9%85%d8%b4%da%a9%d8%a7%d9%86

به گزارش «کانون سبحان؛ امام جمعه شهرستان رومشگان حضرت حجت الاسلام والمسلمین جمیاری در ابتدای خطبه اول ، خود و همه ی نمازگزاران را به رعایت تقوا و ترک معصیت توصیه نمودند . یکی از عوامل دینداری عقل است و بی عقلی باعث انحطاط روح می شود . قرآن می فرماید : بدترین موجودات کسانی هستند که کرولالند و عقل ندارند بدترین موجود روی زمین بی دین ترین و بهترین موجود عاقل است . و در همه کارهایش می اندیشد و تعقل می کند آیا عقل تقویت می خواهد ؟ تدبر کردن یکی از عامل های تقویت عقل است . دروغ گناه کبیره و آدمهایی که دروغ نمی گویند به فکر عاقبت خود هستند و افرادی که در کارهای خیر مشارکت می کنند به فکر عاقبت خود و قیامت هستند و تدبیر می کنند . خوش بحال افرادی که خودشان وقف سیدالشهداء می کنند . یکی از راههایی که انسان گناه نکند این است که به فکر عاقبت و مرگ باشد گناهان کوچک باعث می شود که انسان کافر و       بی دین از دنیا برود .

خطبه دوم : سیاسی

امام جمعه شهرستان رومشگان حضرت حجت الاسلام والمسلمین جمیاری در ابتدای خطبه ، پس از حمد و ثنای خداوند متعال ، خود و همه ی نمازگزاران را به رعایت تقوا توصیه نمودند و فرمودند : تمام پیامبران که نازل     شده اند و کتابشان را برای ما به ارمغان آورده اند و در این راه کشته شده اند ، بخاطر این بوده است که انسان را به تقوا برسانند و هدایت کنند کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند در واقع اولیاء دیگری برای آنها هستند . در هفته ای که گذشت و به هفته ناجا معروف بود ، شاهد امنیت اجتماعی زیادی در شهرستان بودیم که به لطف سبزپوشان نیروی انتظامی بود و این روز را به همه سربازان امام زمان (عج) و مقام عظمی ولایت تبریک می گوییم و جا دارد گریزی داشته باشیم به وضعیت پرتگاههای کنار جاده از بازوند تا روستای سوری ، براستی چه کسانی جوابگوی این مهم هستند ؟ اداره راه و شهرسازی کجاست ؟ چرا این چند کیلومتر راه رومشگان را درست نمی کنند ؟ و از همین تریبون به مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان لرستان از طرف مردم متذکر            می شویم که در هفته های آتی جهت پاسخ گویی به این مردم شریف حضور پیدا کنند . امروز نهم مهرماه روز حمایت از کودکان فلسطین است و ایران اسلامی تا جایی که قدرت دارد می کوشد تا ریشه اسرائیل غاصب را بخشکاند .

مناسبت ها :

مناسبت اول : هجرت امام (ره) از عراق به پاریس در سیزدهم مهرماه

مناسبت دوم : چهاردهم مهرماه روز دامپزشکی است که این روز را به همه زحمت کشان این عرصه تبریک      می گوییم

مناسبت سوم :

روز دوشنبه یکم محرم است انشاءالله که مردم در مراسمات عزاداری شرکت کنند

photo_2016-09-30_23-34-44

در روز جمعه 1395/07/09 به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، پرسنل و فرماندهی این نیرو با امام جمعه شهرستان عکس یادگاری گرفتند

photo_2016-09-30_23-34-58

امام جمعه محترم شهرستان رومشگان با دانش آموزان نمونه دبیرستان دانش پلدختر شرکت کننده در نمازجمعه این هفته عکس یادگاری گرفتند .