گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۷:۳۶
شناسه : 38347
تاریخ : ۱۹ آبان ۱۳۹۵
بیمارستان کوهدشت،بهترین بیمارستان عمومی کشور اما فاقد نماز خانه!/ آیا از 30 میلیارد ریال هزینه بازسازی بیمارستان،سهم نماز خانه صفر بود؟!/وعده های پوچی که سومین سالگردشان هم آمد! بیمارستان کوهدشت،بهترین بیمارستان عمومی کشور اما فاقد نماز خانه!/ آیا از 30 میلیارد ریال هزینه بازسازی بیمارستان،سهم نماز خانه صفر بود؟!/وعده های پوچی که سومین سالگردشان هم آمد!

به گزارش «کانون سبحان»؛ بيمارستان امام خميني (ره) کوهدشت ، يکي از مجهزترين و جديدترين بيمارستان‌هاي غرب کشور به شمار مي‌رود که بخش اورژانس، آزمايشگاه، درمانگاه اين بيمارستان در زميني به وسعت 3 هزارو700 متر مربع و با هزينه 30 ميليارد ريال از محل اعتبارات بسته حمايتي ارتقاء هتلينگ برنامه تحول نظام سلامت بازسازي و […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ بيمارستان امام خميني (ره) کوهدشت ، يکي از مجهزترين و جديدترين بيمارستان‌هاي غرب کشور به شمار مي‌رود که بخش اورژانس، آزمايشگاه، درمانگاه اين بيمارستان در زميني به وسعت 3 هزارو700 متر مربع و با هزينه 30 ميليارد ريال از محل اعتبارات بسته حمايتي ارتقاء هتلينگ برنامه تحول نظام سلامت بازسازي و بهينه‌سازي شده بود و با حضور وزير محترم بهداشت و مسئولين استاني و شهرستاني در بهمن ماه سال گذشته افتتاح شد.

تصوير حضور وزير بهداشت در کوهدشت

دیری نپایید که بخش خبری و پربیننده 20:30 در یک گزارش خبری به تعریف و مقایسه این بیمارستان عمومی نسبت به بیمارستان های خصوصی کشور پرداخت و از آن به بهترین بیمارستان عمومی کشور نام برد که حتی از برخی از بیمارستان های خصوصی نیز بهتر است.و در این راستا باید از مسئولین ذی ربط تقدیر نمود.

ولی ….

تصاویر حضور وزیر بهداشت در کوهدشت (5)

2016-11-09_015714

2016-11-09_171838 2016-11-09_171947

آنچه به  ذهن خطور می کند این است که بیمارستانی با این زیبایی و وسعت  باید دارای نمازخانه بسیار زیبا و وسیع باشد.

در یک بازدیدی که چند شب قبل از بیمارستان امام خمینی (ره)  داشته ،سوالی از برخی کارکنان بیمارستان پرسیدیم ،آنچه را که شنیدیم و دیدیم برایمان غیر قابل تصور بود و همه معادلات ذهنی‌مان را به هم زد؛ دوباره مسیر رفته را به امید اینکه اشتباهی آمده‌ایم، برمی‌گردیم و سراغ نمازخانه را گرفته و سؤال می‌کنیم، آیا در این بیمارستان نمازخانه وجود دارد؟متاسفانه گویا واقعا صحت دارد بیمارستانی به این زیبایی نماز خانه ندارد.

آیا می شود  از 30 میلیارد ریال  بودجه حکومت اسلامی که صرف ساخت تجهیز و نوسازی بیمارستان شده است اما هیچ هزینه‌ و پیش‌بینی برای نمازخانه در آن اختصاص نیافته است!

ان شالله صحت نداشته باشد قریب به دومین یا سومین سالگرد وعده هایی است که روند قول ساخت نمازخانه در اینجا به پشت گوشها پرتاب شده باشد.

شایان ذکر است نماز خانه قدیمی که بیمارستان قبلا  داشته نیز در فضایی بسیار محدود بوده است. والان که هیچ مکانی مشخص نشده برخی مردم نماز های خود را در محوطه حیاط و روی زمین خاالی می خوانند.

کم ارزشی و سهل انگاری برای مهیا نمودن مکان مناسبی برای نماز خواندن که مهمترین عمل عبادی یک فرد مسلمان است و ممیز بین کفر و ایمان است امریست که اگر از روی عمد به تاخیر افتاده است امری نابخشودنی است و در این راستا مسئول شبکه بهداشت  و رئیس بیمارستان شهرستان که متولی امور مربوط به بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت هستند باید پاسخگو باشد.

گزارش  و عکس : حمید آدمی – کانون سبحان

انتهای پیام/