گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۰:۴۴
شناسه : 38830
تاریخ : ۰۶ آذر ۱۳۹۵
فرمانده سپاه کوهدشت:بسیج باعث یاس و نا امیدی دشمنان است . فرمانده سپاه کوهدشت:بسیج باعث یاس و نا امیدی دشمنان است .

به گزارش «کانون سبحان»؛،سرهنگ حقی زاده در جمع بسیجیان شهرستان کوهدشت گفت :به تعبیر رهبر انقلاب بسیج نیروی انعطاف پذیر برای مقابله با بحران ها ست. وی بسیج را نیرویی عظیم و برخواسته از دل ملت ایران عنوان نمود و افزود :هر ماموریتی که به بسیج واگذار شده است آن را به نحو احسن  و […]

%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%da%af%d8%b1%d8%af%d9%87%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%81%d8%b9-%d8%ad%d8%b1%d9%85-%d8%af%d8%b1-%da%a9
به گزارش «کانون سبحان»؛،سرهنگ حقی زاده در جمع بسیجیان شهرستان کوهدشت گفت :به تعبیر رهبر انقلاب بسیج نیروی انعطاف پذیر برای مقابله با بحران ها ست.
وی بسیج را نیرویی عظیم و برخواسته از دل ملت ایران عنوان نمود و افزود :هر ماموریتی که به بسیج واگذار شده است آن را به نحو احسن  و به صورت شایسته و مطلوب به سر انجام رسانده است.
فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت:امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی جایگاه نظام اسلامی  وعظمت جمهوری اسلامی و عظمتی که در منطقه دارد مدیون جان فشانی عزیزان رزمنده و بسیجی است.
سرهنگ حقی زاده نعمت بسیج را نعمت بزرگ و از الطاف خداوند دانست و افزود : ملت ایران قدر شناس بسیج و  و زحمات بسیجیان هستند و تشکل امروز ما نمود عینی این لشکر عظیم الهی است و باید روز به روز برتقویت وآمادگی آن افزوده شود.
وی گفت:بسیج باعث یاس و نا امیدی دشمنان می شود و دشمنان ما از آن هراس دارند و روز به روز بر ترس و نا امیدی آنان افزوده خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت اظهار داشت:تا زمانی که بسیجیان ما گوش به فرمان ولی فقیه باشند  این نظام و  انقلاب پا برجا هست و  مسیر خود را که همان اتصال به حکومت جهانی حضرت ولی عصر است ادامه خواهد داد .