گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۹:۵۱
شناسه : 39276
تاریخ : ۱۹ آذر ۱۳۹۵
ایوب کوشکی:حقیقت اعتدال، مروت با دوستان و مدارا با دشمنان است. ایوب کوشکی:حقیقت اعتدال، مروت با دوستان و مدارا با دشمنان است.

به گزارش «کانون سبحان»؛ ایوب کوشکی، ضمن قدردانی از استاندار لرستان و معاونان وی ادامه داد: حقیقت اعتدال، مروت با دوستان و مدارا با دشمنان است. وی، ارمغان امید و امنیت را یکی از اهداف دولت تدبیر و امید برای ملت دانست و تصریح کرد: هم چنین از ظرفیت همه ی نخبگان برای چرخیدن چرخ […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ ایوب کوشکی، ضمن قدردانی از استاندار لرستان و معاونان وی ادامه داد: حقیقت اعتدال، مروت با دوستان و مدارا با دشمنان است.

وی، ارمغان امید و امنیت را یکی از اهداف دولت تدبیر و امید برای ملت دانست و تصریح کرد: هم چنین از ظرفیت همه ی نخبگان برای چرخیدن چرخ دولت استفاده خواهد شد.

کوشکی، هم اکنون عضو شورای مشورتی توسعه ی استان لرستان و هم چنین رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان های کوهدشت و رومشگان در زمان انتخابات ریاست جمهوری بوده است.

گفتنی است پس از خداحافظی حجت الله رویین تن از سمت بخشدار مرکزی کوهدشت از یکم شهریور 95 تاکنون، صندلی این ارگان بلاتکلیف مانده بود.

انتهای پیام/