گروه : مروج دین
ساعت : ۱۶:۰۳
شناسه : 405
تاریخ : ۲۸ دی ۱۳۹۲
تقوا و زهد رمز موفقیت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مروجی بود .

کانون سبحان کوهدشت/ حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ ماشاءالله مروجی(مبلغی) عالم فرزانه‌ و زاهدی بود که با قناعت و همت والا توانست با تاسیس حوزه علمیه کوهدشت، نقش بسزایی در ترویج احکام اسلامی و معارف اهل‌بیت‌(ع) در این منطقه ایفا نماید.[…]  بیانات امام جمعه محترم کوهدشت هنگام رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله مروجی(ره) در تاریخ […]

کانون سبحان کوهدشت/ حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ ماشاءالله مروجی(مبلغی) عالم فرزانه‌ و زاهدی بود که با قناعت و همت والا توانست با تاسیس حوزه علمیه کوهدشت، نقش بسزایی در ترویج احکام اسلامی و معارف اهل‌بیت‌(ع) در این منطقه ایفا نماید.[…]

 بیانات امام جمعه محترم کوهدشت هنگام رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله مروجی(ره) در تاریخ 1389/04/23

  تقوا و زهد رمز موفقیت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مروجی بود 


   حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ ماشاءالله مروجی(مبلغی) عالم فرزانه‌ و زاهدی بود که با قناعت و همت والا توانست با تاسیس حوزه علمیه کوهدشت، نقش بسزایی در ترویج احکام اسلامی و معارف اهل‌بیت‌(ع) در این منطقه ایفا نماید. 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه در مورد عالم ربانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ ماشاءالله مروجی(مبلغی) اظهار داشت: ایشان عالمی جلیل‌القدر و وارسته بودند که مراحل مختلف سیر و سلوک را طی کرده و سالها برای هدایت مردم و ترویج احکام اسلامی در منطقه کوهدشت تلاش نمودند.

 

به اعتقاد وی این عالم فقید دارای انفاس قدسی بود که با قناعت و همت خود توانست حوزه علمیه شهرستان کوهدشت را تاسیس و شاگردانی را تربیت نماید و به جامعه تحویل دهد.

 

*کلید حل مشکلات را توسل به امام عصر‌(عج) می‌دانست

 

امام جمعه کوهدشت، ایشان را یکی از مریدان و ارادتمندان خاص امام عصر‌(عج) خواند و تصریح کرد: آن مرحوم به این مسئله بسیار تاکید داشته و یکی از کلیدهای حل مشکلات مردم را توسل به امام عصر‌(عج) می دانست.

 

وی ادامه داد: آن عالم وارسته همچنین اعتقاد عجیبی به ولایت فقیه، معمار کیبر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت و همواره بر پیروی از آنان تاکید می نمودند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی یادآور شد: با توجه به علاقه خاص آن مرحوم به امام عصر(عج)، نسبت به تاسیس حوزه علمیه در کوهدشت اقدام و سربازان زیادی در این راه تربیت کردند.

 

*بر گره گشایی مشکلات مردم تاکید داشت

 

وی رمز محبوبیت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین مروجی در بین مردم را زهد، تقوی و مردم داری توصیف کرد و ابراز داشت: ایشان در تمام لحظه‌های عمر خود بر گره‌گشایی مشکلات مردم تاکید و در این راه تلاش بسیاری کردند.