گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » ورزشی
ساعت : ۲:۲۸
شناسه : 41257
تاریخ : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
حضور موفق کاراته کاهای قمی در رقابت های کشوری با مربگیری یک کوهدشتی+تصاویر حضور موفق کاراته کاهای قمی در رقابت های کشوری با مربگیری یک کوهدشتی+تصاویر

به گزارش «کانون سبحان»؛  بیستمین دوره رقابت های کاراته سبک کیوکوشین کان با حضور بیش از هزار کیوکوشین کار از سراسر کشور در  ورزشگاه شهید معتمدی تهران برگزار شد. شهریار مسعودی در گفتگو با  کانون سبحان گفت: تیم قم با کسب 4 مدال رنگارنگ حضوری موفق را در تهران و در میان بزرگان کیوکوشین ایران […]

به گزارش «کانون سبحان»؛  بیستمین دوره رقابت های کاراته سبک کیوکوشین کان با حضور بیش از هزار کیوکوشین کار از سراسر کشور در  ورزشگاه شهید معتمدی تهران برگزار شد.

شهریار مسعودی در گفتگو با  کانون سبحان گفت: تیم قم با کسب 4 مدال رنگارنگ حضوری موفق را در تهران و در میان بزرگان کیوکوشین ایران تجربه کرد.

مسئول سبک کیوکوشین کان استان قم با بیان اینکه این سبک رزمی در مدت کمتر از یکسال است که در قم و در منطقه پردیسان فعال می باشد اظهار داشت: در این رقابت ها سید پدرام میر هاشمی در وزن منفی 81 کیلو گرم توانست  جایگاه نخست را بدست آورد ، همچنین شایان محمدی نسب نیز نایب قهرمان وزن منهای50 کیلو گرم این رقابت ها شد.

وی افزود: علی بیطرفان در وزن منهای 69 و محمد مهدی صائبی نیز در وزن منهای57 کیلوگرم توانستند در جایگاههای سوم قرار بگیرند.

مسعودی گفت: در حال حاضر کیوکوشین در استان قم در حال پیشرفت می باشد و با حمایت های خاص مسولین هیات کاراته استان قم در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی در کاراته سبک های آزاد استان قم نیز خواهیم بود.

شایان ذکر است شهریار مسعودی اهل کوهدشت لرستان می باشد .

انتهای پیام/