گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۱۷:۲۷
شناسه : 44152
تاریخ : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
امام جمعه موقت کوهدشت:با فسادهای مالی برخورد جدی شود! امام جمعه موقت کوهدشت:با فسادهای مالی برخورد جدی شود!

به  گزارش  کانون سبحان ،حجت الاسلام محمد رضا سبحانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بیان داشت:خداوند تضمین کرده است که اگر کسی تقوا داشته باشد از جایی به وی روزی ‌می‌رسد که متوجه نشود این روزی از کجا آمده است. وی افزود: فردا ضیافت الهی و ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود ،این ماه نعمت […]

به  گزارش  کانون سبحان ،حجت الاسلام محمد رضا سبحانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بیان داشت:خداوند تضمین کرده است که اگر کسی تقوا داشته باشد از جایی به وی روزی ‌می‌رسد که متوجه نشود این روزی از کجا آمده است.

وی افزود: فردا ضیافت الهی و ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود ،این ماه نعمت بزرگی است که خداوند متعال برای بشریت قرار داده است.

امام جمعه موقت کوهدشت گفت: ماه مبارک رمضان احترام ویژه‌ای دارد و تک تک ما وظیفه داریم اگر افرادی در ملا عام روزه خواری کردند به آنها تذکر بدهیم.

وی اشاره‌ای به انتخابات داشت و افزود: خداوند متعال قدرت دینش را به جهانیان نشان داد و مردم با لبیک به رهبری صحنه بی‌نظیر و حماسه‌ عظیم دیگری را آفریدند.

سبحانی عنوان داشت: انتخابات دو پیام برای دشمنان و دوستان در پی داشت،که در این بین دشمنان پیام خود را با حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات دریافت کردند و به نوبه خود این حضور حماسی، بهترین مانع برای تجاوز آنان به کشور شمار می‌رود.

وی یادآور شد: گاهی اوقات برخی دوستان انقلاب این پیام را نمی‌پذیرند، که این امانت ملت باید حفظ شود،لذا در هر حال این وظیفه‌ای را که ملت بر دوش منتخب  قرار می‌دهد، باید قدرش را بدانیم.

امام جمعه موقت کوهدشت در ادامه ضمن بیان اینکه خدمت به مردم سعادتی عظیم است اظهار داشت: بایستی با فسادهای مالی با جدیت برخورد شود.

وی در پایان عنوان کرد: در خور یک کشور انقلابی و اسلامی نیست که فساد مالی داشته باشد ،بلکه باید پاکترین سیستم مالی در کشور ما باشد.

انتهای پیام/