گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۶:۴۷
شناسه : 45614
تاریخ : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
مهار آتش‌سوزی تنگ سیاب کوهدشت / کاهش ۹۰ درصدی آتش‌سوزی‌ها نسبت به پارسال مهار آتش‌سوزی تنگ سیاب کوهدشت / کاهش ۹۰ درصدی آتش‌سوزی‌ها نسبت به پارسال

به گزارش «کانون سبحان»؛ شیرزاد نجفی امروز ، با اشاره به آتش‌سوزی شب گذشته انارستان تنگ سیاب کوهدشت، عنوان کرد: حدود ۱۰ هکتار از باغ‌های این منطقه دچار آتش‌سوزی شده بود که خوشبختانه توانستیم آن‌را مهار کنیم. وی ادامه داد: امسال در لرستان پنج مورد آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع شهرستان‌های کوهدشت، خرم‌آباد، پلدختر و […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ شیرزاد نجفی امروز ، با اشاره به آتش‌سوزی شب گذشته انارستان تنگ سیاب کوهدشت، عنوان کرد: حدود ۱۰ هکتار از باغ‌های این منطقه دچار آتش‌سوزی شده بود که خوشبختانه توانستیم آن‌را مهار کنیم.

وی ادامه داد: امسال در لرستان پنج مورد آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع شهرستان‌های کوهدشت، خرم‌آباد، پلدختر و چگنی اتفاق افتاد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان افزود: این آمار در مقایسه با آتش‌سوزی در مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد،  ۹۰ درصد کاهش آتش‌سوزی داشته‌ایم.

نجفی با اشاره به اینکه مردم و دوستداران طبیعت در کار اطفا حریق کمک‌های خوبی به ما منایع طبیعی دارند، یادآور شد: در سه ماه نخست امسال توانستیم با تلاش‌هایی صورت گرفته کاهش چشمگیری در آتش‌سوزی‌ها داشته باشیم.

وی عنوان کرد: ۱۵۰ نقطه بحرانی آتش‌سوزی در جنگل‌های لرستان شناسایی شده و برای جلوگیری از ایجاد حریق در آن‌ها از ظرفیت دیده‌بان‌ها استفاده می‌شود.