گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۴:۵۷
شناسه : 45720
تاریخ : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
فرماندار کوهدشت: 55 میلیاردتومان اعتباربه کوهدشت درسالجاری تعلق گرفته است. فرماندار کوهدشت: 55 میلیاردتومان اعتباربه کوهدشت درسالجاری تعلق گرفته است.

  به گزارش کانون سبحان» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکزلرستان؛؛فرماندار کوهدشت با اعلام اینکه این میزان اعتبارنسبت به پارسال 45 درصد افزایش داشته است گفت : 6 میلیارد تومان از این اعتبار در حوزه ورزش و جوانان برای احداث سالن مسابقات ورزشی و سکوی تماشاگران هزینه خواهد شد . نورمحمد فردی بیرانوند با […]

 

به گزارش کانون سبحان» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکزلرستان؛؛فرماندار کوهدشت با اعلام اینکه این میزان اعتبارنسبت به پارسال 45 درصد افزایش داشته است گفت : 6 میلیارد تومان از این اعتبار در حوزه ورزش و جوانان برای احداث سالن مسابقات ورزشی و سکوی تماشاگران هزینه خواهد شد .
نورمحمد فردی بیرانوند با بیان اینکه 9 میلیارد تومان نیز برای تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای این شهرستان اختصاص یافته افزود: مرحله اول مجتمع آبرسانی گُـل زرد به اتمام رسیده که با بهره برداری از این طرح در هفته دولت ، مردم روستاهای قُـرعلیوند و خوشناموند ازآب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد .
فرماندارکوهدشت با اعلام اینکه از یکهزارتخت بیمارستانی تخصیص داده شده به استان لرستان،250 تخت به کوهدشت اختصاص داده شده گفت: برای تامین این تعداد تخت بیمارستانی600میلیارد تومان اختصاص داده شده است.
فردی بیرانوند افزود: احداث 29 مرکز بهداشتی با 14 میلیارد تومان اعتبار، گازرسانی به 22 روستای این شهرستان با محوریت روستای اُشتره گُـل گُـل با 17 میلیارد تومان اعتبار از دیگر اقدامات در دست اجراست که با بهره برداری ازاین طرحها ،65 درصد جمعیت روستایی شهرستان کوهدشت از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.