گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۲:۱۰
شناسه : 47496
تاریخ : ۲۳ مهر ۱۳۹۶
ظرفیت عظیم کانون های فرهنگی مساجد، سد محکمی در برابر هجمه های فرهنگی بیگانگان است. ظرفیت عظیم کانون های فرهنگی مساجد، سد محکمی در برابر هجمه های فرهنگی بیگانگان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت گفت: ظرفیت عظیم فرهنگیِ کانون های فرهنگی مساجد، سد محکمی در برابر هجمه های فرهنگی بیگانگان است.

عزت جعفری در گفت‌وگو با کانون سبحان در کوهدشت، بیان کرد: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد،قلب تپنده فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد هستند و نقشی مهم و اساسی در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد دارند.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه در کانونهای فرهنگی و هنری در مساجد شبکه گسترده ای از فعالان فرهنگی حضور دارند ، اظهار داشت: در شهرستان کوهدشت 33 کانون فرهنگی در مساجد فعالیت دارند که از این بین 10 مورد مربوط به شهرستان و 23 مورد مربوط به روستاهای اطراف می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت  ضمن گرامیدشات سالروز  عنوان کرد: ویژگی مسئولیت پذیری جوانان و حضور پرشور جوانان و واگذاری امور در مساجد و کانونها به جوانان و نوجوانان از مهمترین دلایلی است که مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری واقع شده است و با توجه به رهنمودها و فرامین معظم له بایستی از این ظرفیت عظیم فرهنگی در جهت نیل به اهداف فرهنگی نظام و به عنوان سد محکمی در برابر هجمه های فرهنگی بیگانگان از ان استفاده برد.

 

وی در پایان گفت: از دیگر کارکردهای مهم کانونهای مساجد می توان به ایجاد همدلی و وحدت و ایجاد محبت بین اعضا کانونها و فعالان فرهنگی در مساجد اشاره نمود.