گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲:۲۴
شناسه : 48292
تاریخ : ۱۰ آبان ۱۳۹۶
اسماعیل دوستی:کروبی به‌راحتی با دیگران دیدار می‌کند/ مشکلی وجود ندارد اسماعیل دوستی:کروبی به‌راحتی با دیگران دیدار می‌کند/ مشکلی وجود ندارد

به گزارش«کانون سبحان» به نقل از فارس، «واژه حصر، واژه درستی نیست، آنها هرکسی را اراده کنند می‌توانند ببینند کما اینکه اخیرا آقای کروبی درخواست کردند آقای دوستی را ببینند و این دیدار انجام شد.» جملاتی کوتاه ولی تاثیرگذار در فضای کشور بود. جملاتی که برای اولین‌بار از سوی دریادار شمخانی به‌عنوان دبیر شورای عالی […]

به گزارش«کانون سبحان» به نقل از فارس، «واژه حصر، واژه درستی نیست، آنها هرکسی را اراده کنند می‌توانند ببینند کما اینکه اخیرا آقای کروبی درخواست کردند آقای دوستی را ببینند و این دیدار انجام شد.»

جملاتی کوتاه ولی تاثیرگذار در فضای کشور بود. جملاتی که برای اولین‌بار از سوی دریادار شمخانی به‌عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی در نمایشگاه مطبوعات اعلام شد. طرح این موضوع به‌طور معمولی شاید فضای رسانه‌ای را تا حدودی تحت‌تاثیر خود می‌گذاشت حال که در نمایشگاهی مطرح شده که پاتوق رسانه‌های کشور است، فضا را کمی بیشتر تحت‌الشعاع خود قرار داده است. در همین راستا صحبت‌های شمخانی به سرعت در شبکه‌های مجازی منتشر و با واکنش‌های متعددی مواجه شد، واکنش‌هایی که بیشتر سمت‌وسوی تکذیب آن در شبکه‌های اجتماعی را داشت.

در همین ارتباط اسماعیل‌دوستی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» ضمن تایید سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: «کاملا صحبت‌های شمخانی درست است. موضوع آقای کروبی در شورا در حال پیگیری است و به دیدار آقای کروبی رفتم.»

دوستی که تا به امروز چهار بار با مهدی کروبی دیدار کرده، می‌گوید کروبی به‌راحتی با دیگران دیدار می‌کند و دائما با خانواده‌اش اعم از فرزندان، عروس‌ها و نوه‌هایش در حال رفت و آمد است و مشکلی وجود ندارد.

این عضو حزب اعتماد ملی در ادامه گفت‌وگویش با «فرهیختگان» از دیدار سه‌ساعته شب گذشته خود با کروبی خبر می‌دهد و می‌گوید که در منزل کروبی به مدت سه ساعت تنها و بدون حاشیه با او دیدار و در مورد تمام مسائل با خیال راحت باهم صحبت کردیم.

دوستی در ادامه سعی می‌کند نسبت به اینکه آیا کروبی از مواضعش نسبت به گذشته عدول کرده است، سکوت کند و درخواست عبور از این سوال را داشته باشد. البته به سخنان کروبی در دیدارهای اخیرش اشاره می‌کند و می‌گوید که کروبی به صراحت اعلام کرده که کاملا به جمهوری اسلامی و قانون اساسی معتقد است و اصل ولایت فقیه را قبول دارد.  این عضو حزب اعتماد ملی معتقد است: «گشایشی از سوی شورای امنیت ملی به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی درخصوص بحث حصر در حال وقوع است.»

هرچند برخی از کاربران دوست نداشتند این خط خبری که محصورین امروز به راحتی می‌توانند مسافرت بروند و با دیگران دیدار کنند، مخابره شود همان‌طور که بعد از اظهارنظر اسماعیل کوثری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی این واکنش‌ها رخ داد.

* فرهیختگان