گروه : اخبار مهم » شهدا » شهدای کوهدشت » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۰:۲۰
شناسه : 48299
تاریخ : ۱۱ آبان ۱۳۹۶
شهدا سرمایه‎های عظیم اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند شهدا سرمایه‎های عظیم اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند

به گزارش«کانون سبحان»؛ ، مراد روشنی ظهر امروز در یادواره شهدای والا مقام ارتش این شهرستان اظهار کرد: شهدا محور وحدت در جامعه و کشور هستند. وی با تاکید بر اینکه شهدا به هیچ جناحی متعلق نیستند، خاطرنشان کرد: شهدای والا مقام متعلق به اصل اسلام ناب محمدی هستند. مدیر کل بنیاد شهید و امور […]

به گزارش«کانون سبحان»؛ ، مراد روشنی ظهر امروز در یادواره شهدای والا مقام ارتش این شهرستان اظهار کرد: شهدا محور وحدت در جامعه و کشور هستند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا به هیچ جناحی متعلق نیستند، خاطرنشان کرد: شهدای والا مقام متعلق به اصل اسلام ناب محمدی هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان یادواره‌های شهدا را محلی برای یادآوری خاطرات شهدا دانست و عنوان کرد: هر شهید یک گل گلچین شده است، آنگونه که این انسان‌ها والا قدر به زخارف و تعلقات دنیا پشت پا زدند و ظرفیت وجودی آن‌ها مخاطب ارضی الی‌ربک قرار گرفت.

روشنی تاکید کرد: شهدا به عنوان انسان‌هایی فداکار، با غیرت الهی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی و اعتقادی پرورش یافته و گلچین شدند.

وی در ادامه به نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در اداره دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان و فرماندهان لشگر 84 خرم‌آباد در دوران طلایی دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به جان فشانی، غیرت دینی و ملی و روحیه ایثار مخلصانه فرماندهان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس ادامه داد: در آن سال‌ها مدیریت جهادی به معنای واقعی کلمه تحقق و عینیت یافت.

روشنی بر ضرورت تبیین و تداعی حماسه‌آفرینی شهدا و رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برای نسل جوان امروزی تاکید و اظهار کرد: نقاط عزت جمهوری اسلامی ایران باید برای نسل امروز یادآوری شود.

وی شهدا را اخلاق مدارترین انسان‌ها برشمرد و گفت: آن همه معنویت، عزت، خداباوری و عشق‌ورزی می‌شود، در بین نسل جوان و نوجوان امروزی احیاء و تقویت شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تاکید کرد: این سرمایه‌های عظیم الهی و معنوی باید به خوبی حفظ و پردازش شده و به نسل آینده تحویل داده شود.

روشنی شهدا را سرمایه‌های عظیم اجتماعی و فرهنگی جامعه عنوان و بیان کرد: آنان محور وحدت در جامعه و کشور هستند.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌دارترین انسان‌های روی زمین هستند، چراکه در حقیقت سرمایه‌ای بالاتر از شهید نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ادامه به رشادت و از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان مدافعان حریم آل الله اشاره کرد و افزود: امروز امثال شهید حججی‌ها باعث شده‌اند که راه کربلا برای زائران اربعین حسینی بازبماند.

انتهای پیام/