گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۳:۰۲
شناسه : 48708
تاریخ : ۲۷ آبان ۱۳۹۶
لزوم تامین آب پتروشیمی کوهدشت از طریق تصفیه پسآب‌های فاضلاب این شهرستان لزوم تامین آب پتروشیمی کوهدشت از طریق تصفیه پسآب‌های فاضلاب این شهرستان

به گزارش«کانون سبحان» محمدرضا صفی‌خانی شامگاه امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرک صنعتی کوهدشت در مساحتی بالغ بر 102 هکتار واقع و 81 هکتار آن به پتروشیمی واگذار شده است. وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در این پتروشیمی ابتدا توسط شرکت سیتکو وابسته به بانک ملی انجام و بعدها به بخش خصوصی واگذار شد که […]

به گزارش«کانون سبحان» محمدرضا صفی‌خانی شامگاه امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرک صنعتی کوهدشت در مساحتی بالغ بر 102 هکتار واقع و 81 هکتار آن به پتروشیمی واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در این پتروشیمی ابتدا توسط شرکت سیتکو وابسته به بانک ملی انجام و بعدها به بخش خصوصی واگذار شد که بخش خصوصی توانمندی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه طرح بخش خصوصی، طرحی خاص به نام جی توپی بوده، بیان داشت: در این طرح مواد اولیه آب و گاز بوده و با مکاتباتی که با وزارت نیرو صورت گرفته، بیان شد که در صورت تامین آب پتروشیمی، مشکل گاز آن حل خواهد شد.

صفی‌خانی تصریح کرد: اکنون این پروژه سالانه نیاز به 8.5 میلیون مترمکعب آب داشته که اگر از پساب‌های آب کوهدشت، تصفیه شده و در اختیار پتروشیمی قرار گیرد مشکل آب این مجموعه حل خواهد شد.

انتهای پیام/