گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۶:۲۱
شناسه : 48894
تاریخ : ۲۹ آبان ۱۳۹۶
اعزام ۲۸۰ دانش‌آموز کوهدشتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام ۲۸۰ دانش‌آموز کوهدشتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش «کانون سبحان»؛ سرگرد یونس کولیوندی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه کوهدشت،  اظهار داشت: امروز کاروان دانش‌آموزی راهیان نور شهرستان کوهدشت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند. وی با اشاره به اینکه این اردو به مدت سه روز برگزار می‌شود، افزود: بسیجیان در مدت این سه روز از هویزه شلمچه، اروندکنار و یادمان […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ سرگرد یونس کولیوندی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه کوهدشت،  اظهار داشت: امروز کاروان دانش‌آموزی راهیان نور شهرستان کوهدشت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه این اردو به مدت سه روز برگزار می‌شود، افزود: بسیجیان در مدت این سه روز از هویزه شلمچه، اروندکنار و یادمان شهدا دیدار خواهند کرد.
کولیوند عنوان کرد: برنامه‌های معنوی شامل دعا و زیارت عاشورا نماز جماعت و بیان سخنرانی در بین اتوبوس‌ها توسط مبلغان و روحانی کاروان در طول این اردو اجرا می‌شود.
وی گفت: این کاروان به استعداد ۲۸۰ نفر و در قالب ۶ اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که همه شرکت‌کنندگان از بسیج دانش‌آموزی و خواهر می‌باشند.
کولیوندی خاطرنشان کرد: در هر اتوبوس یک مبلغ و یک راوی مستقر بوده تا در بین مسیر جوابگوی سؤالات شرعی و بیان احکام می باشد.
انتهای پیام/