گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۳:۵۰
شناسه : 49573
تاریخ : ۱۱ آذر ۱۳۹۶
بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج سرعت عمل بیشتری داشته باشند بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج سرعت عمل بیشتری داشته باشند

  به گزارش کانون سبحان ،نور محمد فردی بیرانوند در جلسه شورای بانک ها و بررسی وضعیت راهداری و حمل و نقل در این شهرستان گفت:در راستای سیاست های کلی دولت و تدبیر و امید ، بانک های عامل شهرستان باید نسبت به پرداخت تسهیلات و همچنین پرداخت وام های خود اشتغالی اهتمام لازم را […]

 

به گزارش کانون سبحان ،نور محمد فردی بیرانوند در جلسه شورای بانک ها و بررسی وضعیت راهداری و حمل و نقل در این شهرستان گفت:در راستای سیاست های کلی دولت و تدبیر و امید ، بانک های عامل شهرستان باید نسبت به پرداخت تسهیلات و همچنین پرداخت وام های خود اشتغالی اهتمام لازم را داشته باشند .

وی افزود: تاکنون بیش از دو هزار وام ازدواج توسط بانک های این شهرستان به جوانان پرداخت شده است که این امر جای تشکر دارد .

فرماندار کوهدشت عنوان داشت: بانک های شهرستان باید وثایق لازم را اخذ ، ولی در پرداخت تسهیلات ازدواج سرعت عمل بیشتری داشته باشند .

فردی بیرانوند در ادامه ضمن بیان اینکه شهرستان کوهدشت یکی از وسیع ترین شهرستان های استان است اظهار داشت: 10 درصد راههای استان در این شهرستان وجود دارد که بایستی مورد توجه این اداره کل قرار گیرد .

وی افزود: 400 کیلومتر راه روستایی خاکی و شنی در این شهرستان وجود دارد بنابراین یکی از عمده مشکلات ما آسفالت راه روستایی است که انتظار می رود مورد توجه ویژه قرار گیرد .

فرماندار کوهدشت خاطرنشان کرد: محور سیمره بابازید از مشکل دارترین محور های این شهرستان است ، روکش آسفالت این محور اولین اقدامی است که مورد نیاز است ضمن اینکه در دراز مدت نیز باید نسبت به چهار بانده کردن این محور اقدام گردد .

بیرانوند عنوان کرد: محور کوهدشت زانوگه نیاز به روکش دارد ، محور های کوهنانی و گراب نیز نیاز به روکش آسفالت دارند که باید اقدام لازم صورت گیرد .

وی در پایان گفت: روشنایی بلوار و جاده ورودی شهر کوهدشت به طول 5 کیلومتر تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید .

انتهای پیام/