گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۲۱:۴۶
شناسه : 49870
تاریخ : ۲۴ آذر ۱۳۹۶
لزوم برخورد با ساخت‌و سازهای غیر مجاز منابع طبیعی لزوم برخورد با ساخت‌و سازهای غیر مجاز منابع طبیعی

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت حجت الاسلام محمدرضا سبحانی در جمع نمازگزاران این شهرستان گفت: طبق فرمایشات امام علی (ع)نگاه انسان به دنیا بایستی مانند زاهدین به دنیا باشد. وی افزود: آنچه در دنیا از دست می‌رود منتظر آمدنش نباشید زیرا دنیا آمیخته با هزار دلهره و درد می‌باشد و بایستی دانست که دنیا […]

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت حجت الاسلام محمدرضا سبحانی در جمع نمازگزاران این شهرستان گفت: طبق فرمایشات امام علی (ع)نگاه انسان به دنیا بایستی مانند زاهدین به دنیا باشد.

وی افزود: آنچه در دنیا از دست می‌رود منتظر آمدنش نباشید زیرا دنیا آمیخته با هزار دلهره و درد می‌باشد و بایستی دانست که دنیا خوشی مطلق نیست.

امام جمعه موقت کوهدشت با بیان اینکه برف پیری سریع به جان انسان می‌افتد به بیان کلامی از امام علی (ع) پرداخت و اظهار داشت: اگر دو روزی دنیا به کامتان بود ،مغرور نشوید زیرا به زودی دنیا شما را به زمین می‌کشاند.

وی در  اشاره‌ای به صلح امام حسن(ع) داشته و گفت: برکت صلح امام حسن(ع) ذره‌ای کمتر از قیام امام حسین نبود،بلکه در تضمین بقاء اسلام بسیار موثر بود.

امام جمعه موقت کوهدشت عنوان داشت: رانندگان واحد اتوبوسرانی شهرستان بایستی در هنگام سفر وقت نماز را رعایت کنند و در بهترین فرصت و بهترین جا جهت اقامه نماز مسافرین توقف کنند.

سبحانی در پایان ضمن اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز گفت:شنیده می‌‍شود عده‌ای در منابع طبیعی به صورت غیر مجاز در حال ساخت و ساز هستند که شخصا این مورد را چند بار به منابع طبیعی تذکر دادم که آن نیز گفتند پرونده این قضیه کلانتری معطل مانده است که عزیزان نیروی انتظامی بایستی در جهت تسریع برخورد صحیح کوشا باشند که منابع طبیعی ما از بین نرود.

 امام جمعه موقت شهرستان خطاب به آموزش و پرورش کوهدشت گفت: در شهرستان کلاس‌هایی وجود دارد که  تعدادشان بالای ۲۰ یا ۳۰ نفر است که انتظار می‌رود این کلاس‌ها به دو کلاس با تعداد کمتر تبدیل شده ،و از معلمینی که درس ندارند و از حقوق استفاده می‌کنند، بهره برده که در کیفیت بخشی به ارائه بهتر مطالب به دانش آموزان تاثیر دارد.

انتهای پیام/