گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۴:۵۶
شناسه : 50408
تاریخ : ۰۹ دی ۱۳۹۶
حماسه عظیم9دی پیوند مردم با ولایت را مستحکم‌تر کرد حماسه عظیم9دی پیوند مردم با ولایت را مستحکم‌تر کرد

سرگرد پاسدار یونس کولیوندی مسئول سیاسی سپاه کوهدشت به مناسبت روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت در گفت‌وگو با «کانون سبحان» گفت: یکی از برنامه‌های دشمن در ۹ دی جدایی بین ملت و ولایت با استفاده از خواص بی‌بصیرت بود غافل از اینکه به‌وسیله همین عامل پیوند مردم با ولایت مستحکم‌تر شد. […]

سرگرد پاسدار یونس کولیوندی مسئول سیاسی سپاه کوهدشت به مناسبت روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت در گفت‌وگو با «کانون سبحان» گفت: یکی از برنامه‌های دشمن در ۹ دی جدایی بین ملت و ولایت با استفاده از خواص بی‌بصیرت بود غافل از اینکه به‌وسیله همین عامل پیوند مردم با ولایت مستحکم‌تر شد.
وی افزود: درواقع فتنه سال ۸۸ نتیجه همه فتنه‌هایی بود که از پیش از پیروزی انقلاب باهدف انحراف در مسیر رو به رشد انقلاب اسلامی در داخل و عرصه بین‌المللی علیه انقلاب دنبال شده بود و به روش‌های مختلف فعالیت می‌کردند.
مسئول سیاسی سپاه کوهدشت گفت: بغض و کینه جبهه استکبار با فتنه ۸۸ بازهم آشکارتر شد به‌طوری‌که خود سران استکباری به این واقعیت اشاره کردند و سناتور «مک کین» کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات سال ۲۰۰۸ در سال ۱۳۸۴ دقیقاً به «جنبش سبز» با همین نام اشاره می‌کند و می‌گوید «در ایران، نظام را با جنبش سبز منهدم می‌کنیم»
کولیوند در ادامه با استناد به فرمایشات رهبری افزود: نقش رهبر انقلاب در از بین بردن نقشه دشمن و خنثی سازی آن بسیار بی بدیل بود ایشان در یکی از خطبه‌های خود فرمودند: «خیال کردند ایران هم گرجستان است. یک سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی- جورج سروس- چند سال قبل از این، طبق ادعای خودش که در رسانه‌ها نقل شد، گفت: من ۱۰ میلیون دلار خرج کردم و در گرجستان انقلاب مخملی راه انداختم، حکومتی را بردم، حکومتی را آوردم، احمق‌ها خیال کردند جمهوری اسلامی ایران و این ملت عظیم هم مثل آنجاست! ایران را با کجا مقایسه می‌کنید؟ مشکل دشمنان ما این است که هنوز هم ملت ایران را نشناخته‌اند».
کولیوند در ادامه افزود: فتنه ۸۸ خسارات زیادی را از بعد اقتصادی متوجه کشور نمود همچنین تحریم‌ها را علیه ملت ایران تشدید نمود، مهمترین عاملی که در خنثی سازی طرح شیطانی فتنه ۸۸ باعث شد تا دشمنان درونی و بیرونی نظام به ایفای نقش بپردازند، پس از امداد‌های غیبی الهی که همواره یاور انقلاب و نظام اسلامی بوده، حضور مبتنی بر ایمان دینی مردم غیرتمند و همیشه در صحنه ایران اسلامی و هدایت‌های حکیمانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بود.
وی گفت: نقش رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خنثی‌سازی فتنه عمیق ۱۳۸۸ و شکل‌گیری حماسه مردمی ۹ دی در واقع، میخ آخر بر تابوت فتنه بود، که در این خصوص بایستی کتاب‌ها چاپ شود.
مسئول سیاسی سپاه کوهدشت اظهار داشت: حضور با بصیرت و عمل انقلابی مردم با شعار‌های معنا دار و انقلابی در ۹ دی ۸۸ حماسه بود. این حماسه وحضور جنبه انتخاباتی نداشت و عملا ثابت نمود مردم ما زیر بار ذلت نخواهند رفت و اجازه نمی‌دهند به مقدسات آنان توهین شده و دیگران از ورای مرز‌ها برای آنان برنامه بدهند و تصمیم بگیرند.
کولیوند گفت: از جمله دستاورد‌های حضور مردم با بصیرت ما در ۹ دی اقتدار ملی وتقویت نظام اسلامی بود و مهمتر از همه اینکه مردم و حکومت اسلامی در پرتو ولایت فقیه بود که ثابت کردمردم یک حقیقت واحد هستند و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه را در نطفه خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/