گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۱۷:۴۱
شناسه : 50661
تاریخ : ۱۵ دی ۱۳۹۶
اغتشاش غیر از اعتراض است/باید مراقب نفوذ دشمن باشیم اغتشاش غیر از اعتراض است/باید مراقب نفوذ دشمن باشیم

به گزارش کانون سبحان،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر عنوان کرد: دین انسان را آباد نموده و از کشش‌های شیطان دور می‌سازد. وی افزود: زهد به معنای نداشتن نیست بلکه انسان مومن بایستی در عین حالی که زهد و تقوا دارد مال نیز داشته باشد، اما نباید به آن دل […]

به گزارش کانون سبحان،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر عنوان کرد: دین انسان را آباد نموده و از کشش‌های شیطان دور می‌سازد.

وی افزود: زهد به معنای نداشتن نیست بلکه انسان مومن بایستی در عین حالی که زهد و تقوا دارد مال نیز داشته باشد، اما نباید به آن دل بندد.

امام جمعه کوهدشت با تاکید بر اینکه دشمن همواره بدنبال نفوذ بوده است،تصریح کرد: امام خمینی (ره) نه به شرق،نه به غرب،نه اروپا و نه به جهان سوم تکیه‌ای نداشت بلکه به خداوند متعال تکیه کرد و در نهایت پیروز شد.

وی عنوان داشت: تعامل سازنده داشتن با دنیا خوب است ولی باید مراقب باشیم که فریب دشمن را نخوریم،هیچ حکومت مستقلی نمی‌تواند با پای بیگانه به قصد مطلوب خود برسد.

خطیب نماز جمعه کوهدشت ادامه داد: غفلت و ناسپاسی خطرناک است،الان تضعیف کردن دولت حرام است ولی تحلیل نکردن مطالب و واقعیت را نگفتن نیز چه بسا حرام باشد.

طهماسبی گفت: جامعه پویا و روبه رشد و با امنیت، اگر غفلت کند نابود خواهد شد چراکه دشمن برنامه دارد، پس باید هوشیار بوده تا همیشه پیروز باشیم.

خطیب جمعه کوهدشت عنوان داشت: ناامید کردن مردم و سیاه نمایی‌ها که گاها از تریبون‌ها نیز انجام می‌گیرد مطلوب نیست چرا که این انقلاب خدمات بسیار زیادی را به ارمغان آورده است و لذا نباید با برخی حرکات دشمن را امیدوار نماییم.

طهماسبی ضمن تاکید بر لزوم رسیدگی سریع به مشکلات و مطالبات به حق مردم،اظهار داشت: اغتشاش غیر از اعتراض است، ناامنی، مساجد و مکان‌های مذهبی را سوزاندن نشانه چیست؟بایستی هوشیار بوده و مراقب نفوذ دشمن باشیم.

امام جمعه کوهدشت گفت: دولت توجه بیشتری به بودجه سال ۹۷ داشته باشد و اگر هم می‌خواهد یارانه عده‌ای را قطع کند یارانه اشخاصی را قطع کند که ثروتمند هستند.

طهماسبی در پایان عنوان داشت: از مسئولین ذی‌ربط می‌خواهیم که بحث سد معشوره را به جد پیگیر باشند و نیز از مردم می‌خواهیم که دست به دست هم با همکاری شهردار عزیز و کار بلد در ساختن شهری آباد تلاش کنیم.

انتهای پیام/