گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۴:۴۵
شناسه : 50817
تاریخ : ۲۲ دی ۱۳۹۶
اگر اشتغال جوانان به درستی حل شود سایر نیازمندی‌های آنان نیز حل می شود اگر اشتغال جوانان به درستی حل شود سایر نیازمندی‌های آنان نیز حل می شود

فرماندار کوهدشت گفت:اگر اشتغال جوانان به درستی حل شود سایر نیازمندی‌های آنان نیز خودبه‌خود رفع خواهد شد.

به گزارش کانون سبحان  از کوهدشت، نورمحمد فردی بیرانوند شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کوهدشت عنوان کرد:جوانان سرمایه‌های گران‌بهای انقلاب هستند،و این در حالی بوده که دو سوم جمعیت کشور جوان است،و از طرفی داشتن نیروی جوان یک فرصت است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

وی افزود: مشکل جوان را باید از دریچه جوان تحلیل کرد،و بر این اساس ازدواج ،اشتغال، مسکن ، تفریح سالم و داشتن موقعیت اجتماعی از نیازهای اساسی جوانان است که باید به آنها توجه شود.

فرماندار کوهدشت گفت: باید واقعیت‌های اجتماعی و مشکلات جوانان را بدون حائل دید و آنها را پیگیری کرد.

بیرانوند ضمن بیان اینکه اصلی ترین نیاز جوانان ما اشتغال است، اظهار داشت:اگر اشتغال جوانان به درستی حل شود سایر نیازمندی‌های آنان نیز خودبه‌خود رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام هم و غم دولت این است که مشکلات جوانان را حل کند و در این راستا می‌خواهد که تسهیلات ازدواج جوانان افزایش یابد.

فرماندار کوهدشت ادامه داد: وام‌های خود اشتغالی خوبی در زمینه‌های مختلف برای جوانان مهیا شده است و اینها همه نشان دهنده توجه ویژه دولت به جوانان است.

فردی بیرانوند در ادامه به اغتشاشات اخیر اشاره و عنوان داشت: حضور اقشار مختلف مردم در صحنه در پشتیبانی از انقلاب باعث گردید که اهداف مثلث شوم دشمنان انقلاب در نطفه خفه شود.

وی گفت: فرهنگ سازی برای ازدواج آسان نه تنها وظیفه دستگاه‌های مرتبط فرهنگی، بلکه وظیفه تمام آحاد مردم است،چرا که ازدواج جوانان باعث کاهش ناهنجاری های اجتماعی می‌شود.

فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه جوانان عزیز ما بدانند اولویت اصلی مسئولین حل مشکلات آنان است، بیان کرد: جوانان ما نیز باید با سعه صدر و از راه قانونی پیگیر مطالبات خود باشند و فریب دشمنان خارج نشین انقلاب اسلامی را نخورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با پخش زنده از شبکه سوم سیما و همراه با جوایز ارزنده و نفیس (خودرو ، دوچرخه،سفر های زیارتی،بسته های ورزشی و…) سیزدهم بهمن ماه96 همزمان با جشن‌های مبارک دهه فجر در کوهدشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/